Derde mail gehad, maar met onmiddellijke ingang oude snelheid behouden

L

llpineapple

Ik ben altijd voorzichtig geweest om niet over de 40 Gig te komen. Wel kreeg ik regelmatig de waarschuwingsmailtjes. Nu net het derde mailtje gehad dat ik met onmiddelijke ingang terug gezet ben:

Geachte chello abonnee,

Uw modemsnelheid is met onmiddellijke ingang teruggezet.

Om uw chello classic verbinding voor u en andere chello gebruikers optimaal te houden hanteert UPC een bovengrens voor de gebruikte data. Het gemiddelde gebruik bij chello classic is 8 GigaByte per maand. Op dit moment is u gebruik meer dan 5 keer dit gemiddelde.

Tot het einde van de maand zal uw modemsnelheid beperkt worden tot maximaal 64 Kbps voor zowel het up- als het download verkeer. Alle onderdelen van de chello dienst blijven gewoon voor u beschikbaar, maar tegen een lagere snelheid.

Vanaf de 1e van de volgende maand zullen de modeminstellingen weer op de voor uw chello abonnement geldende snelheid worden teruggezet.

Als u verwacht in de toekomst vaker grotere hoeveelheden data te gebruiken, willen wij u graag attenderen op chello plus. Bij dit product zijn grotere hoeveelheden datagebruik toegestaan.

Bijgaand sturen wij u een link naar een speciale pagina waar u uw datagebruik zelf in de gaten kunt houden <https://datagebruik.chello.nl>. U dient hier uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw emailadres in te voeren om in te kunnen loggen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland


Maar ik ben helemaal niet terug gezet. Nu ben ik benieuwd waarom dit niet is gebeurd of niet gelukt is
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.113
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
1 - Als jij een com21 of een oude Terayon modem hebt, dus geen eurodocsis, dan kunnnen ze je niet terug zetten.
2 - Misschien zijn ze het door miscommunicarie vergeten. Dit komt ook wel eens voor.

PS
Klik hier om je verbinding + type modem in jouw profiel te zetten.
ALs je dit invuld zijn veel vragen makkelijker te beantwoorden.
Deze vraag was er zo een.
 
S

sjem58

Hoi dit heb ik ook gehad dat derde mailtje heb toen nog een week normaal kunnen internetten .kijk eens hier, https://ziggoforum.nl/posts/74564/
Ben toen pas een week later terug gezet [dit weekeinde ]
Heb maandag gebeld en gevraagd hoe dat zat en dat mijn data verkeer meter nog steeds op het zelfde staat 3,449GByte. Klopt geen bal van die meter,maarja die man snapte er ook niks van en zij dat het daar een zooitje is ,en vertelde me toen dat ik weer op de classic snelheid zou worden terug gezet,en dat is maandag gebeurd !  ;D
Heb hem ook nog gezegd dat ik al de nieuwe classic snelheid heb en deze ook weer terug wil hebben , komt voor elkaar zegt hij en wat denk je ....
heb de oude terug gekregen , om gek van de worden  >:( [heb de nieuwe snelheid gekregen door een upgrade van light naar classic]


Mod edit: Link klikbaar gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topicstarter
Topicstarter
L

llpineapple

Ik heb een futere networks modem, dat is geloof ik een docis modem (geen euro). Zal het daar mee te maken hebben. Mijn dataverburik volgens de meter is inmiddels wel iets van 45 gig
 
M

mars15

Geachte chello abonnee,

Uw modemsnelheid is met onmiddellijke ingang teruggezet.

Om uw chello classic verbinding voor u en andere chello gebruikers optimaal te houden hanteert UPC een bovengrens voor de gebruikte data. Het gemiddelde gebruik bij chello classic is 8 GigaByte per maand. Op dit moment is u gebruik meer dan 5 keer dit gemiddelde.

Tot het einde van de maand zal uw modemsnelheid beperkt worden tot maximaal 64 Kbps voor zowel het up- als het download verkeer. Alle onderdelen van de chello dienst blijven gewoon voor u beschikbaar, maar tegen een lagere snelheid.

Vanaf de 1e van de volgende maand zullen de modeminstellingen weer op de voor uw chello abonnement geldende snelheid worden teruggezet.

Als u verwacht in de toekomst vaker grotere hoeveelheden data te gebruiken, willen wij u graag attenderen op chello plus. Bij dit product zijn grotere hoeveelheden datagebruik toegestaan.

Bijgaand sturen wij u een link naar een speciale pagina waar u uw datagebruik zelf in de gaten kunt houden <https://datagebruik.chello.nl>. U dient hier uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw emailadres in te voeren om in te kunnen loggen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland


haha ben ook niet teruggezet
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 307.6 KByte/sec
(=2461 kbps)

SUKKELLSSSSSSSSSSS
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.113
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
llpineapple zei:
Ik heb een futere networks modem, dat is geloof ik een docis modem (geen euro). Zal het daar mee te maken hebben. Mijn dataverburik volgens de meter is inmiddels wel iets van 45 gig
[Offtopic]
Een docsismodem is in feite hetzelfde als een eurodocsismodem (werkt hetzelfde), maar is beter afgestemd op de europese kabelnetten.
[/Offtopic]
 

Drolletje

Forum Gebruiker
Berichten
353
het lijkt aflof je niet wordt teruggezet. dat had ik ook. alleen na een dag, deed internet het niet meer. toen heb ik mijn modem gereset, en toen kreeg ik dus wel de 64kbit/s lijn.
 

Tortelli

Forum Gebruiker
Berichten
405
Een vriend van me wist me precies hetzelfde afgelope vrijdag ook al te melden , die had heeft ondertussen al ruim 50 gig gedownload en zit nog vrolijk op normale (classic) snelheid...

Goeie actie van chello ;)
 
D

DetoR

70 GB en nog steeds niks..
houden zo..

durf mn modem niet te rebooten straks zit ik langzamer of sneller ivm nieuwe snelheden..
ik wacht denk ik tot 2 dagen voor de nieuwe maand
 

Tortelli

Forum Gebruiker
Berichten
405
welke modems hebben jullie allemaal? anders ga ik een dagje voor de laatste dag vd maand maar eens beginnen met downloaden ;D, 40 gig in 2 dagen moet lukken dacht ik zo 8) :-X
 
Bovenaan