R
ronald1960
Hallo, mijn naam is Ron en had een vraagje over het delen van internet met een windowspc en een macintosh, heb ik hiervoor genoeg aan een gewone router of ligt dit niet zo simpel als ik het hier voorstel :?
Wie heeft hier ervaring mee?
met vriendelijke groet: Ron
ps. versies zijn XP Home edition en mac is OSX 10.2.8
Wie heeft hier ervaring mee?
met vriendelijke groet: Ron
ps. versies zijn XP Home edition en mac is OSX 10.2.8