T
tvbeek40
Defecte Cisco 8485 ontvanger?
Goedemiddag,
Ik ben nu al vanaf begin oktober aan het :censored: om weer een goed signaal te krijgen op mijn interactieve digitale ontvanger van Cisco.
De ellende begon met het niet meer opnemen van programma's welke ik via de EPG had geselecteerd.
Toch maar met Ziggo gebeld, die gaven aan om de harde schijf te wissen (nog zo'n 85% vrij), dit gedaan en hierna leek het probleem opgelost te zijn.
Helaas een paar dagen later weer hetzelfde probleem, in het menu bij systeem/info gekeken blijk ik een signaal van ongeveer 30 tot 40% op tuner 1 te hebben en de kwaliteit stond toen nog wel op 100%.
Kabels e.d. gecontroleerd, nieuwe connectoren erop gezet, doorgemeten stroom van de tratec versterker gehaald opnieuw opgestart rechtstreeks in de muur aangesloten (zonder tratec versterker dus) andere (dure Monster kabel) geprobeerd maar dit heeft allemaal niets geholpen.
Helaas is het probleem alleen maar erger geworden, op dit moment is het zo dat ik de ITV niet meer kan gebruiken omdat ik niet meer door de setup van de fabrieks instellingen kom.
Uiteraard heb ik Ziggo diverse keren aan de lijn gehad, eerst zouden ze een nieuwe kabel opsturen (na 5 werkdagen heeft u deze in huis), na 2 weken had ik deze nog niet ontvangen, na gebeld te hebben nog een keer opgestuurd maar dan samen met de tratec versterker, deze ook nog steeds niet ontvangen.
Gisteren maar weer gebeld, nog steeds niets ontvangen, ze zouden me weer een nieuwe versterker sturen, wat volgens mij geen zin heeft omdat mijn andere 2 digitale Humax ontvangers het wel doen.
Heeft iemand misschien nog een helder idee, bij Ziggo loop ik tegen de muur die klantenservice heet aan? Zelf vermoed ik dat de Cisco is overleden.
Alvast bedankt,
Goedemiddag,
Ik ben nu al vanaf begin oktober aan het :censored: om weer een goed signaal te krijgen op mijn interactieve digitale ontvanger van Cisco.
De ellende begon met het niet meer opnemen van programma's welke ik via de EPG had geselecteerd.
Toch maar met Ziggo gebeld, die gaven aan om de harde schijf te wissen (nog zo'n 85% vrij), dit gedaan en hierna leek het probleem opgelost te zijn.
Helaas een paar dagen later weer hetzelfde probleem, in het menu bij systeem/info gekeken blijk ik een signaal van ongeveer 30 tot 40% op tuner 1 te hebben en de kwaliteit stond toen nog wel op 100%.
Kabels e.d. gecontroleerd, nieuwe connectoren erop gezet, doorgemeten stroom van de tratec versterker gehaald opnieuw opgestart rechtstreeks in de muur aangesloten (zonder tratec versterker dus) andere (dure Monster kabel) geprobeerd maar dit heeft allemaal niets geholpen.
Helaas is het probleem alleen maar erger geworden, op dit moment is het zo dat ik de ITV niet meer kan gebruiken omdat ik niet meer door de setup van de fabrieks instellingen kom.
Uiteraard heb ik Ziggo diverse keren aan de lijn gehad, eerst zouden ze een nieuwe kabel opsturen (na 5 werkdagen heeft u deze in huis), na 2 weken had ik deze nog niet ontvangen, na gebeld te hebben nog een keer opgestuurd maar dan samen met de tratec versterker, deze ook nog steeds niet ontvangen.
Gisteren maar weer gebeld, nog steeds niets ontvangen, ze zouden me weer een nieuwe versterker sturen, wat volgens mij geen zin heeft omdat mijn andere 2 digitale Humax ontvangers het wel doen.
Heeft iemand misschien nog een helder idee, bij Ziggo loop ik tegen de muur die klantenservice heet aan? Zelf vermoed ik dat de Cisco is overleden.
Alvast bedankt,
Laatst bewerkt door een moderator: