• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Defecte Cisco 8485 omruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Evertb

Na vele telefooncontacten met de helpdesk van Ziggo blijkt de TV ontvanger moet worden omgeruild voor een nieuwe (garantie).

De procedure van Ziggo (volgens helpdesk): Stuur decoder op. Als deze binnen is sturen wij wel een nieuwe.

Das lekker, wordt je door een ondeugdelijk apparaat (garantie) zonder tv gezet voor een periode van minimaal twee weken. Wat een sevice!
 
Vind ik wel logisch, iedereen kan wel zeggen dat hij defect is. Ze willen het blijkbaar zelf controleren voor ze een nieuwe sturen.
 
Vind ik wel logisch, iedereen kan wel zeggen dat hij defect is. Ze willen het blijkbaar zelf controleren voor ze een nieuwe sturen.

Klacht is wel gegrond, want Ziggo weet donders goed dat de abonnee weken zonder digitale TV zit als de (enige) decoder eerst moet worden opgestuurd.

Oplossing: aangezien de decoder door Ziggo is geleverd zou Ziggo een monteur kunnen sturen die ter plaatse beoordeelt of de decoder voor omruiling in aanmerking komt en die, indien dit het geval is, meteen een nieuwe aflevert en de oude meeneemt.
 
Je kunt altijd nog analoog tv kijken dus je zit nooit zonder tv :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan