Defecte Cisco 8485 omruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evertb

Forum Gebruiker
Berichten
1
Na vele telefooncontacten met de helpdesk van Ziggo blijkt de TV ontvanger moet worden omgeruild voor een nieuwe (garantie).

De procedure van Ziggo (volgens helpdesk): Stuur decoder op. Als deze binnen is sturen wij wel een nieuwe.

Das lekker, wordt je door een ondeugdelijk apparaat (garantie) zonder tv gezet voor een periode van minimaal twee weken. Wat een sevice!
 

Clevegt

Forum Gebruiker
Berichten
977
Vind ik wel logisch, iedereen kan wel zeggen dat hij defect is. Ze willen het blijkbaar zelf controleren voor ze een nieuwe sturen.
 

Riparius

Forum Gebruiker
Berichten
3.945
Vind ik wel logisch, iedereen kan wel zeggen dat hij defect is. Ze willen het blijkbaar zelf controleren voor ze een nieuwe sturen.

Klacht is wel gegrond, want Ziggo weet donders goed dat de abonnee weken zonder digitale TV zit als de (enige) decoder eerst moet worden opgestuurd.

Oplossing: aangezien de decoder door Ziggo is geleverd zou Ziggo een monteur kunnen sturen die ter plaatse beoordeelt of de decoder voor omruiling in aanmerking komt en die, indien dit het geval is, meteen een nieuwe aflevert en de oude meeneemt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan