Deel van zenderlijst verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony4708

Forum Gebruiker
Berichten
15
Hallo Forum,

Sinds een klein jaar in bezit van iHDR 5200 c.
Altijd goed gefunctioneerd en geen klagen over.

Echter, nu van de ene dag op de andere dag is er een gedeelte van het zender-aanbod verdwenen.

In de range 26 tot 101 zijn geen zenders meer te vinden zodat Regionale en plaatselijke zenders niet meer aanwezig zijn.
Met name omroep Brabant en Boschtion, TV73 en dergelijke.

Dit geldt ook voor de zenders boven de 421, (tot 998 weg) zodat ook de buitenlandse zenders niet meer aanwezig zijn en dus niet meer gekozen kunnen worden.
Denk hierbij aan b.v. Duitsland 1, 2, 3, RTL Duitsland en dergelijke.

Het ligt niet aan de smartcard want deze heb ik verwisseld met de installatie boven (iHDR 5050) daar werkt alles vanouds met dezelfde smartcard.

De card van boven, beneden gebruikend geeft hetzelfde negatieve resultaat.

Verschillende malen de powerschakelaar een aantal seconden op off gezet (reset) geeft ook geen verbetering.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik e.e.a. moet oplossen?

Uitkijkend naar de oplossing,
vriendelijke groet,
Ton van Lamoen
Den Bosch
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Berichten
12.357
Het zou kunnen dan je ontvanger de kanalen niet goed heeft bijgewerkt als er een wijziging geweest is, of het zou een signaal probleem kunnen zijn.

Als je de kanalen opnieuw laat zoeken zou dit het eerste probleem kunnen verhelpen. Als dat niet helpt kun je misschien je ontvanger aansluiten op de plek van de wel werkende ontvanger om te zien of het dan wel werkt, in dat geval kun je de antennekabels controleren.
 

tichel

Forum Gebruiker
Berichten
2.160
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Waarschijnlijk staat de GUIDE ingesteld op HDTV.
Verander het met de blauwe knop (Groep)
 
Topicstarter
Topicstarter
T

Tony4708

Forum Gebruiker
Berichten
15
Hallo forum,

Dank voor jullie attentie maar de storing is opgelost.

Met medewerking van een adequate Ziggo helpdesk is na een terugstellen naar fabrieksinstellingen de storing opgelost en heb ik weer alle zenders volgens mijn abonnement.

Met dank,
Ton van Lamoen
Den Bosch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan