• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Decoder wil niet meer opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nightbreed

Vanochtend zag ik dat mijn decoder helemaal uit was (geen tijdsaanduiding, niets). Ik heb de stekker er ff uitgehaald en daarna er weer ingedaan. Hij ging vrolijk van start, zoals gewoonlijk, maar dit keer komt hij steeds niet verder dan 'Load' en 'Run' en daarna stopt hij en begint hij weer vrolijk opnieuw. Hij zit dus constant is die loop. Ik heb een paar keer de stekker er weer uitgedaan, met telkens hetzelfde resultaat. Ook de HDMI-kabel en de kaart eruit halen heeft hetzelfde en teleurstellende resultaat.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met de oudere versie (8455).

HELP!
 
Vanochtend zag ik dat mijn decoder helemaal uit was (geen tijdsaanduiding, niets). Ik heb de stekker er ff uitgehaald en daarna er weer ingedaan. Hij ging vrolijk van start, zoals gewoonlijk, maar dit keer komt hij steeds niet verder dan 'Load' en 'Run' en daarna stopt hij en begint hij weer vrolijk opnieuw. Hij zit dus constant is die loop. Ik heb een paar keer de stekker er weer uitgedaan, met telkens hetzelfde resultaat. Ook de HDMI-kabel en de kaart eruit halen heeft hetzelfde en teleurstellende resultaat.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met de oudere versie (8455).

HELP!
En wat was toen de oplossing? Ik gok erop dat deze vervangen is omdat die kapot was.
 
decoder

Ik heb vanaf gisteren hetzelfde probleem en baal er ontzettend van, de decoder blijft maar zoeken en lopen maar verder doet hij niets meer. Ik heb de helpdesk gebeld en ik moet hem opsturen. Ik ben erg teleurgesteld omdat ik een paar maanden geleden ook al problemen had en na veel gedoe en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn een nieuwe heb ontvangen. Toen werkte de interactieve tv niet. Nu dit weer....bah! Kan nu dus helemaal niks.
 
En wat was toen de oplossing? Ik gok erop dat deze vervangen is omdat die kapot was.

Opgestuurd, na 350 zinloze mails, en toen zeiden ze dat er niks mis mee was, maar ondertussen was wel de schijf geformatteerd, dus er was wél wat mis.

Kortom: De schijf formatteren was de oplossing, maar hoe je dat zelf kunt doen is me nog een raadsel, want dan heb je een speciaal stekkertje nodig zodat je hem kunt aansluiten op je pc, waarna je hem dus kunt formatteren.
 
Probleem opgelost. :pompom:
Oplossing: Harde schijf formatteren.
 
Vanochtend zag ik dat mijn decoder helemaal uit was (geen tijdsaanduiding, niets). Ik heb de stekker er ff uitgehaald en daarna er weer ingedaan. Hij ging vrolijk van start, zoals gewoonlijk, maar dit keer komt hij steeds niet verder dan 'Load' en 'Run' en daarna stopt hij en begint hij weer vrolijk opnieuw. Hij zit dus constant is die loop. Ik heb een paar keer de stekker er weer uitgedaan, met telkens hetzelfde resultaat. Ook de HDMI-kabel en de kaart eruit halen heeft hetzelfde en teleurstellende resultaat.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met de oudere versie (8455).

HELP!

Ik had hetzelfde probleem en een nieuwe gehad, de derde al ondertussen, wat een klotedingen die Cisco's, ze zijn super storingsgevoelig!:cry:
 
Ik had hetzelfde probleem en een nieuwe gehad, de derde al ondertussen, wat een klotedingen die Cisco's, ze zijn super storingsgevoelig!:cry:

Voor mij was het de 2e keer (bij 2 players). Gelukkig weet ik nu hoe je de harde schijf kunt formatteren, zodat ik hem de volgende keer meteen zelf kan fixen.
 
Die van mij heeft hetzelfde bijna elke dag.
Blijft dan in een loop zitten en je ziet L.O.A.D. en R.U.N. voorbijkomen en dan UA wat volgens mij Unavailable zou moeten betekenen.
Eerste keer de harde schijf er uit gehaald en geformateerd, hierna in orde...voor 1 of 2 dagen.
Nu ben ik er achter dat hij een bepaalde volgorde afgaat als hij in een loop zit.
Zodra het "AAN" lampje brandt (voor de rest niks) dan moet je op "MENU" drukken op je afstandbediening.
Hierna gaat het lampje van interactief knipperen.
Soms moet ik dan weer op "MENU" drukken en gaat deze branden en start de Cisco weer normaal op.
Soms moet ik als het interactieve lampje knippert gewoon op de aan/uit knop drukken op de Cisco en zit ik in het installatie menu.
Hierna volstaat 2 maal op OK drukken.

Het is echt een drama, want gebeurd elke dag wel, maar heb geen centen voor een alternatief en de schijf uitbouwen is meer werk:evil:
 
Die van mij heeft hetzelfde bijna elke dag.
Blijft dan in een loop zitten en je ziet L.O.A.D. en R.U.N. voorbijkomen en dan UA wat volgens mij Unavailable zou moeten betekenen.
Eerste keer de harde schijf er uit gehaald en geformateerd, hierna in orde...voor 1 of 2 dagen.
Nu ben ik er achter dat hij een bepaalde volgorde afgaat als hij in een loop zit.
Zodra het "AAN" lampje brandt (voor de rest niks) dan moet je op "MENU" drukken op je afstandbediening.
Hierna gaat het lampje van interactief knipperen.
Soms moet ik dan weer op "MENU" drukken en gaat deze branden en start de Cisco weer normaal op.
Soms moet ik als het interactieve lampje knippert gewoon op de aan/uit knop drukken op de Cisco en zit ik in het installatie menu.
Hierna volstaat 2 maal op OK drukken.

Het is echt een drama, want gebeurd elke dag wel, maar heb geen centen voor een alternatief en de schijf uitbouwen is meer werk:evil:

Jezus, wat een heisa. Die van mij doet het nu gelukkig normaal, zonder enige problemen.

Als je zeker zou weten dat het aan de harde schijf ligt dan zou je gewoon een nieuwe harde schijf kunnen kopen (rond de 50 euro).

Ik had ook ergens op dit forum gelezen dat iemand met hetzelfde probleem de optie automatisch updaten had uitgeschakeld en dat dit leek te werken. Ik kan me niet meer herinneren of dit op de langere duur ook werkte. Je kunt het in ieder geval eens proberen.
 
cisco 8485 decoder reset zichzelf

Als de ciscobox 8485 aanstaat en de klant vervolgens de tv aanzet gaat de box automatisch resetten. Ik heb nu in het menu de hdmi resolutie aangepast van 720p naar 1080i en dan speelt dit probleem niet.
Ik heb een aantal keer de tv uit en aangezet en ook de ciscobox, het probleem blijft weg. Vervolgens om te testen de resolutie weer teruggezet naar 720p en nadat de tv werd aangezet ging de box weer resetten.
Apparatuur van de klant : ciscobox 8485
Televisie: Samsung LE32RE81BX maar zou ook andere type`s kunnen betreffen

probleem is bekend en er wordt aan gewerkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan