N
Nightbreed
Vanochtend zag ik dat mijn decoder helemaal uit was (geen tijdsaanduiding, niets). Ik heb de stekker er ff uitgehaald en daarna er weer ingedaan. Hij ging vrolijk van start, zoals gewoonlijk, maar dit keer komt hij steeds niet verder dan 'Load' en 'Run' en daarna stopt hij en begint hij weer vrolijk opnieuw. Hij zit dus constant is die loop. Ik heb een paar keer de stekker er weer uitgedaan, met telkens hetzelfde resultaat. Ook de HDMI-kabel en de kaart eruit halen heeft hetzelfde en teleurstellende resultaat.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met de oudere versie (8455).
HELP!
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met de oudere versie (8455).
HELP!