K
Keizer
Hey,
Vraagje, ik wil het alles in 1 pakket aanvragen met alles erop en eraan. Dus alle kanalen icm. internet 16mb down 3mb up.
Maar heb het liefst dat ik het uitgezonden krijg in 1080p op mn TV. Nu heb ik gehoord dat het alleen nog maar in 720p wordt uitgezonden door de kabellaars.
Zou het niet mogelijk zijn om het via een HTPC te regelen zodat het wel op 1080p draaiende is te krijgen?
Zo niet dan wil ik gewoon een decoder aanschaffen, welke wordt er nu geleverd bij het alles in 1 pakket als ik die met opneem functie kies. (En welke zonder opneem functie).
Welke zouden jullie mij nu aanraden?
Ik hoor het graag.
Vraagje, ik wil het alles in 1 pakket aanvragen met alles erop en eraan. Dus alle kanalen icm. internet 16mb down 3mb up.
Maar heb het liefst dat ik het uitgezonden krijg in 1080p op mn TV. Nu heb ik gehoord dat het alleen nog maar in 720p wordt uitgezonden door de kabellaars.
Zou het niet mogelijk zijn om het via een HTPC te regelen zodat het wel op 1080p draaiende is te krijgen?
Zo niet dan wil ik gewoon een decoder aanschaffen, welke wordt er nu geleverd bij het alles in 1 pakket als ik die met opneem functie kies. (En welke zonder opneem functie).
Welke zouden jullie mij nu aanraden?
Ik hoor het graag.