• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

dealer worden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Danny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Danny

Goedenmiddag,

ik zie op de nieuwe website dat er verschillende dealers zijn van Ziggo, behalve in regio noord-holland.

Ik heb navraag gedaan bij de klantenservice of het mogelijk is dat ik dealer ga worden van Ziggo, maar geen had een idee van hoe dat moet.

Iemand die hier meer informatie over heeft ?


Mvg
 
Goedenmiddag,

ik zie op de nieuwe website dat er verschillende dealers zijn van Ziggo, behalve in regio noord-holland.

Ik heb navraag gedaan bij de klantenservice of het mogelijk is dat ik dealer ga worden van Ziggo, maar geen had een idee van hoe dat moet.

Iemand die hier meer informatie over heeft ?


Mvg

Er zijn volgens mij wel dealers in noordholland, maar de website is nog niet klaar. Je kunt in noorholland ook geen produkten van Ziggo afnemen volgens de postcodetest, ik denk dat dit in de loop van de dag wel zal verschijnen, net als alle radio en tv winkels die de produkten leveren.....
 
Nou ik weet dat er in het verleden bij multikabel geen winkels waren waar je kon afnemen, ik zou graag een Ziggo dealer willen worden maar ik heb geen idee van een telefoon nummer wat ik kan bellen hiervoor.
 
ik heb ze net aan de telefoon word doorverwezen naar een dealer lijn... afwachten wat ik daar uit te horen krijg...
 
Ik word terug gebeld door een account manager hierover, ik hoop dat Ziggo hiermee in zee wil gaan want overal zijn dealer punten behalve in regio N-H.

zou zeer interessant zijn voor consument.


Ik wacht in spanning af wat de reactie hier op zou zijn.


Mvg,
Danny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan