• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DE zoveelste keer storing postcode 8094

  • Onderwerp starter Onderwerp starter neon
  • Startdatum Startdatum
N

neon

Nu al voor de zoveelste keer storing postcode 8094,elke keer weer gebeld met de helpdesk en elke keer weer een ander verhaal, het ligt in het modem dus nieuw modem,algemene storing,storing in wijkkast,storing in de bekabeling thuis enz. Enz. Enz....................word hier zo langzamerhand kotsmisselijk van !!!!!!!!!!!!!!!! En even zo goed durft UPC mij wel een brief te sturen met eventuele tariefsverhogingen. Ik zou zeggen zorg eerst maar dat wat je aanbied voor de volle 100% oke is
denk er sterk over om andere aanbieder te gaan zoeken eentje zonder problemen en als je al een probleem hebt dat dan je probleem ook snel!!!!!!!!!!! En naar volle tevredenheid wordt opgelost :'( :'( >:(



Bericht aangepast.
Algemene regels
8. Ongewenst.
- Berichten in afwijkend lettertype of kleur.
De tekstopmaakfunctie's (kleur, lettertype, vet, schuin etc.) zijn alleen bedoelt om accenten in berichten te maken.
Hele berichten in kleur, bold etc maakt het forum "rommelig" en minder goed leesbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk je dat ook maar iemand van dergelijk geschreeuw onder de indruk is? Integendeel denk ik, en ik persoonlijk neem zelfs niet eens de moeite om zoiets te lezen. Eén advies, schrijf je bericht nog eens, maar dan gewoon in plaats van twee keer hetzelfde getier. Misschien dat dan iemand antwoordt.
 
he, meneer de Boer als je niks zinnigs te melden hebt reageer dan niet!!!!

en wat betreft dat schreeuwen soms moet je mensen wel eens wakker schudden, want volgens mijn bescheiden mening mag ik wel aan mijn betalingsverplichting voldoen, maar hoeft UPC zich nergens aan te houden en denkt dat standaard bij een slechte verbinding er ook slechte bekabeling hoort. En dat een storing maar zeer zelden bij hun ligt.
 
neon zei:
he, meneer de Boer als je niks zinnigs te melden hebt reageer dan niet!!!!
Wat je zelf zit te SCHREEUWEN vind ik ook niet veel zinnigs aan maar goed & aan je post historie valt ook niet veel zinnigs te zien! Waarom is ook alweer je vorige zelfde topic in de trashcan beland?

Als het echt zo hoog bij je zit waarom ben je dan niet allang weg? Al eens pols hoogte bij je buren genomen of het daar dan ook plat ligt?
 
Jammer dat er niemand is die neon begrijpt.
Is het dan allemaal zo goed bij jullie?

Ik begrijp neon wel, je bent het gewoon een keer zat al dat gezeur.
En so what als hij dan dit forum gebruikt als een soort van uitlaapklep.
Laat hem gewoon en zeg niks als je niks zinnigs te melden hebt.

Heel veel succes neon
 
neon zei:
En Bedankt voor de steunbetuiging ;) ;) ;)

mijn steun krijg je ook
je heb groot gelijk dat je even laat gaan
vooral als je die helpniksdeks bel
dat ze gaan zeuren dat de fout altijd bij de klant leg nooit bij hun
heb zoveel brieven leggen hier dat alles goed is
bellen die gekken om 20.00 uur vrijdag me op
meneer we hebben even testen gedaan maar u pc is niet goed
zij oja heb je zitten testen welke pc van de 6 ;D
 
01MANIaXIE zei:
Wat je zelf zit te SCHREEUWEN vind ik ook niet veel zinnigs aan maar goed & aan je post historie valt ook niet veel zinnigs te zien! Waarom is ook alweer je vorige zelfde topic in de trashcan beland?

Als het echt zo hoog bij je zit waarom ben je dan niet allang weg? Al eens pols hoogte bij je buren genomen of het daar dan ook plat ligt?


wat betreft dat kijken bij de buren kan ik je zeggen dat ik de laatste weken bijna dagelijks contact heb gehad en wat dacht nou die hadden het zelfde probleem!!! ;)

en wat betreft die post historie ik ben niet iemand die gelijk loopt te klagen en bovendien ook al heb je bijna 1800 berichtjes achter je naam staan wil dat nog niet zeggen dat je dan altijd wat zinnig meldt.
want ik had namelijk al internet (zegt je de naam Castel iets??? ::)) toen jij waarschijnlijk nog niet eens wist wat een computer was!!!!
trouwens het is ook in JOU belang dat als jezelf een storing hebt die fatsoenlijk wordt verholpen, maar bij jou zal alles wel prima werken ::) ::) ::)
 
Idd ik en mijn buurman neon hebben bijna dagelijks contact hier is het internet en telefonie ook pet.
Dit is nu al een maand of 2 aan de gang, upc gebeld al meerdere keren moest via mobiel want tja telefoon er steeds uit.
1e keer werdt er gezegd dat het een capaciteits probleem was het zou begin november opgelost worden.
2e keer zou er een monteur komen deze werd later weer afgebeld door upc want toen was het een wijk probleem ook dat zou opgelost worden. (capaciteits probleem was er volgens upc medewerker nooit geweest ???)
3e keer was het de bekabeling in huis hier er zou een monteur komen, ik heb toen ook gezegd dat die dan gelijk ook naar de buren kon gaan want die heeft precies het zelfde probleem.
Uur later telefoon van de TD van Upc het lag hier beslist niet in huis maar ze konden zien dat er idd een probleem was, ook dit zou opgelost worden dezelfde dag.
Nu dus weer is het pet en dan ligt het ineens bij de bekabeling van de buurman, ook hij kreeg telefoon van de TD van Upc dat het niet bij hem lag maar in de kast in de straat en dat dit opgelost zou worden.
Dus nu onderhand ruim 2 maanden verder is het probleem nog aanwezig en dan mag je op een gegeven moment niet boos worden pff dat werd ik dus ook aan de telefoon bij upc heb ze letterlijk gevraagd wat voor sukkels ze aan het werk hebben omdat je antwoorden krijgt die nergens op slaan.
En wij maar betalen en extra kosten voor mobiele telefoon maken.
Als je upc aan de telefoon hebt en zegt ik hoop dat de verbinding van mijn telefoon blijft en dat hij niet wegvalt wat dus wel 3x gebeurde zijn ze nog te beroerd om je even terug te bellen en zelfs mijn mobiele nummer hebben ze dus daar hadden ze ook op terug kunnen bellen.
Je kunt dus wel zelf weer opnieuw bellen en ca 20 min in de wacht zitten voor dat je iemand aan de telefoon krijgt daar.
Ik hoop dat UPC nu dus ook daadwerkelijk het probleem op gaat lossen en dat we weer normaal van onze telefonie gebruik kunnen maken en van onze extreme internet verbinding.

Groetjes Duveltje
 
Terug
Bovenaan