N
neon
Nu al voor de zoveelste keer storing postcode 8094,elke keer weer gebeld met de helpdesk en elke keer weer een ander verhaal, het ligt in het modem dus nieuw modem,algemene storing,storing in wijkkast,storing in de bekabeling thuis enz. Enz. Enz....................word hier zo langzamerhand kotsmisselijk van !!!!!!!!!!!!!!!! En even zo goed durft UPC mij wel een brief te sturen met eventuele tariefsverhogingen. Ik zou zeggen zorg eerst maar dat wat je aanbied voor de volle 100% oke is
denk er sterk over om andere aanbieder te gaan zoeken eentje zonder problemen en als je al een probleem hebt dat dan je probleem ook snel!!!!!!!!!!! En naar volle tevredenheid wordt opgelost :'( :'(
Bericht aangepast.
Algemene regels
8. Ongewenst.
- Berichten in afwijkend lettertype of kleur.
De tekstopmaakfunctie's (kleur, lettertype, vet, schuin etc.) zijn alleen bedoelt om accenten in berichten te maken.
Hele berichten in kleur, bold etc maakt het forum "rommelig" en minder goed leesbaar.
denk er sterk over om andere aanbieder te gaan zoeken eentje zonder problemen en als je al een probleem hebt dat dan je probleem ook snel!!!!!!!!!!! En naar volle tevredenheid wordt opgelost :'( :'(

Bericht aangepast.
Algemene regels
8. Ongewenst.
- Berichten in afwijkend lettertype of kleur.
De tekstopmaakfunctie's (kleur, lettertype, vet, schuin etc.) zijn alleen bedoelt om accenten in berichten te maken.
Hele berichten in kleur, bold etc maakt het forum "rommelig" en minder goed leesbaar.
Laatst bewerkt door een moderator:

) toen jij waarschijnlijk nog niet eens wist wat een computer was!!!!