• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

de vriendendeals van ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter firebird1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

firebird1

kreeg gisteren een mail van Ziggo vrienden deals voor u, met aanbiedingen

Netatmo weerstation

Let op: inclusief regenmeter
€ 37,96 korting: voor € 199,99 , via google kost deze maar €169 in NL

Lenovo Essential G50-45 € 200 korting: nu voor € 399 ,maar kost gewoon €399 in de winkel dus die 200 korting is ook maar gel.l

mooie vriendendeals zijn dat , je wordt gewoon opgelicht
 
Essent idem dito, net als kopen via de tv.
Gewoon even goed rond kijken en je bent voordeliger uit.
 
kreeg gisteren een mail van ziggo vrienden deals voor u, met aanbiedingen

Netatmo weerstation

Let op: inclusief regenmeter
€ 37,96 korting: voor € 199,99 , via google kost deze maar €169 in NL

Lenovo Essential G50-45 € 200 korting: nu voor € 399 ,maar kost gewoon €399 in de winkel dus die 200 korting is ook maar gel.l

mooie vriendendeals zijn dat , je wordt gewoon opgelicht

Nogal heftige beschuldiging oplichting ......

Als ik de prijs opzoek op internet zie ik inderdaad 169 euro, maar dat is zonder die regenmeter. Die kost nog eens 69 euro extra (mediamarkt en anderen).

Samen is dat 238 euro. En als je dan de Ziggo prijs eraf trekt heb je 39 euro korting. Waar zit jouw 'oplichting' ???

De Lenovo Laptop kost inderdaad ook 399 in de winkel, maar het office365 abonnement moet je er dan nog bijkopen. De zelfde versie daarvan kost 90 euro bij de goedekopere hardware winkels. Dus hier ook, zeker geen oplichting......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nogal heftige beschuldiging oplichting ......

Als ik de prijs opzoek op internet zie ik inderdaad 169 euro, maar dat is zonder die regenmeter. Die kost nog eens 69 euro extra (mediamarkt en anderen).

Samen is dat 238 euro. En als je dan de Ziggo prijs eraf trekt heb je 39 euro korting. Waar zit jouw 'oplichting' ???

De Lenovo Laptop kost inderdaad ook 399 in de winkel, maar het office365 abonnement moet je er dan nog bijkopen. De zelfde versie daarvan kost 90 euro bij de goedekopere hardware winkels. Dus hier ook, zeker geen oplichting......

office 365 zit tegenwoordig bij elke laptop bij.
en de regen meter zit ook bij die van 169
 
office 365 zit tegenwoordig bij elke laptop bij.
Niet deze versie (Home voor 5 computers), die kost 90 euro overal. Geef anders even een link waar die versie bij zit voor hetzelfde bedrag ?

en de regen meter zit ook bij die van 169
Niet bij enige link die ik op internet kon vinden. Daar staat de regenmeter apart bij genoemd tegen meerprijs zoals ik in mijn eerdere bericht aangaf. Geef eens een link waar de regenmeter inclusief is ?
 
Jammer dat Cees overal en altijd zijn gelijk zoekt en vooral wil hebben.... En vooral geen slecht woord over Ziggo..(groot aandeelhouder..??) :?

Mensen... aanbiedingen bestaan niet, het zijn klantelokkertjes of het artikel is dusdanig afgeprijsd omdat er een vervanger voor in de plaats komt.
B.v. brood is in de aanbieding, maar de boter of b.v. de pindakaas is op dat moment net even duurder gemaakt.. in dit geval is dit dus een klantenlokker.
 
Jammer dat Cees overal en altijd zijn gelijk zoekt en vooral wil hebben.... En vooral geen slecht woord over Ziggo..(groot aandeelhouder..??) :?

Onzin. In dit geval roept iemand iets wat gewoon niet klopt. Tenminste voor zover ik kan vinden op internet. In dit geval vind ik het geen oplichting. Het is natuurlijk heel makkelijk om maar van alles te roepen. Als het echt waar is mag je van mij gerust roepen dat Ziggo iets te duur verkoopt en dat je dat oplichting vindt. Niets mis mee. Maar als ik denk dat de Topic Starter misschien wat over het hoofd gezien heeft, mag ik dan daar niets over vragen ?

Natuurlijk zijn dit soort dingen lokkertjes, zoals alle reclame, maar het is geen oplichting en de aanbiedingen die genoemd zijn lijken zelfs legitiem aan te geven dat het een goedekopere prijs is dan de standaard prijs. En zelfs zo lijkt het goedkoper dan bij anderen die ook een aanbieding hebben.

En nog even @ArsLP: dooddoeners als "je werkt zeker bij Ziggo", of "je hebt zeker aandelen in ziggo" zijn in dit geval onzin en zijn ook nog eens ongewenst op fora en staan daarom ook zo genoemd in forumregels.
 
Niet overal op reageren is soms ook best fijn...
Goed, mijn menig, jouw menig.... mensen fijne zondag gewenst. :thumb up:
 
Jammer dat Cees overal en altijd zijn gelijk zoekt en vooral wil hebben.... En vooral geen slecht woord over Ziggo..(groot aandeelhouder..??) :?
tja, in dit geval heeft hij ook gelijk....... iig wat betreft de regenmeter.
zoek jij maar een winkel waar de regenmeter inclusief is:
https://tweakers.net/pricewatch/350117/netatmo-weerstation.html


Denk dat je in dit geval eerder de topicstarter moet aanspreken op zijn gelijk te proberen te krijgen.
 
Mijn laatste reactie hierop..... het is de toon waarop het gezegd (dit geval geschreven) word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan