T
ThijsNijholt
Beste mensen,
Sinds vandaag heb ik de thomson TWG870 in huis, maar had net een nieuwe router (Linksys E3000) deze had ik gekozen voor de NAS fuctionaliteit in de router. Hiermee kon ik dan mijn usb-schijf als gedeelde map in mijn netwerk zien. Eigenlijk wil ik dus gewoon mijn oude vertrouwde linksys router blijven gebruiken. Is er een mogelijkheid om tegen de Thomson te zeggen dat hij geen router functionaliteit mag hebben en alleen maar als modem mag spelen?. Of is er een mogelijkheid om de usb-drive aan de thomson te hangen? Ik weet dat er een usb-poort in zit, maar dat er geen optie is om de usb-schijf te laten zien op het netwerk..
Alvast bedankt,
Thijs
Sinds vandaag heb ik de thomson TWG870 in huis, maar had net een nieuwe router (Linksys E3000) deze had ik gekozen voor de NAS fuctionaliteit in de router. Hiermee kon ik dan mijn usb-schijf als gedeelde map in mijn netwerk zien. Eigenlijk wil ik dus gewoon mijn oude vertrouwde linksys router blijven gebruiken. Is er een mogelijkheid om tegen de Thomson te zeggen dat hij geen router functionaliteit mag hebben en alleen maar als modem mag spelen?. Of is er een mogelijkheid om de usb-drive aan de thomson te hangen? Ik weet dat er een usb-poort in zit, maar dat er geen optie is om de usb-schijf te laten zien op het netwerk..
Alvast bedankt,
Thijs




