de straat open - ervaring?

Jurr

Forum Gebruiker
Berichten
5
Sinds dag 1 dat ik UPC digital TV is het een prijzenslag met welke kanalen/transponders weer eens uitvallen wat altijd een genot is met die brakke Thomson rommel: dat ding loopt altijd muurvast als je per ongeluk 2 of 3 keer achter elkaar langs een zwak kanaal zapt.

De tweede monteur van UPC die langs geweest is, heeft eindelijk het probleem gevonden namelijk een kabelbreuk in de groene kabel die vanaf de kast in de straat naar de WCD aan de muur loopt.

Nu zei de monteur dat er binnen een week een andere monteur langs komt die de kabel zal opgraven. Uiteraard geen reactie van UPC gehad dus na een telefoontje bleek dat mijn storing doorgestuurd is naar een aannemer en dat UPC ook niks weet over planningen e.d.

Zijn er andere mensen die hier ook eerder mee te maken gehad hebben? Ik ben namelijk wel benieuwd hoelang het gaat duren. Er zit immers maar een jaar contract op het UPC spul en het zou sneu zijn voor die aannemer als ie na een jaar pas langs komt met dit tempo omdat na het verlopen van het contract gaat het hele handeltje weer terug naar UPC als er dan nog steeds geen zinnig alternatief voor die brakke Thomson rommel.

Tenslotte wil ik nog wel een positief punt over UPC zeggen. De telefonische helpdesk is echt goed verbeterd. Ik heb een aantal keren gebeld en iedere keer had ik binnen 2 minuten (inclusief menu) iemand aan de telefoon die ook wat zinnigs wist te zeggen. Dat was in 2001 toen ik A2000/Chello kabel internet had wel anders. Gelukkig was er toen nog het 0800 helpdesknummer waar je fijn een half uur in de wacht kon hangen.
 
Bovenaan