F
fosters
Even ter info, ik schrijf dit verhaal uit mijn moeder haar situatie. Zij heeft tot 1 juli een telefonie abonnement bij KPN en wil dit graag overbrengen naar UPC, omdat zij hier ook al internet van heeft en er tevreden over is. Nu heb ik dat 2e paasdag via internet voor haar geregeld. Overstapservice van UPC (onbeperkt bellen en Europa) per 1 juli 2010 en haar bestaande internetaccount gewoon onveranderd. Nu heeft mijn moeder een bevestigingsbrief thuis gehad, waarop de aanvraag bevestigd was per 1 juli en een nieuw telefoonnummer (beginnend met 010 84.....). Ik had dus het vermoeden dat de overstapservice dus niet helemaal overgekomen was en ik heb afgelopen dinsdag contact opgenomen met UPC. De helpdesk vertelde me dat er alvast een nummer aangemaakt was om haar een bevestiging te kunnen sturen, maar dat ze een aantal weken voor 1juli een brief zou krijgen, waarmee ze de overstapfunctie zou kunnen regelen en zodoende haar oude nummer zou kunnen blijven behouden.
Heeft iemand ervaring hiermee? Is dit de normale gang van zaken en nog belangrijker, is mijn moeder dan niet te laat voor wat betreft het opzegtermijn bij KPN. Ik vind het een nogal rare manier van handelen. Waarom niet gelijk het nieuwe formulier meesturen om de overstapservice te regelen en er zeker van te zijn dat mijn moeder dalijk geen twee telefonieproviders heeft. Ik hoor graag jullie reactie/ervaringen hierover. Mijn ervaring met de UPC helpdest heeft bij mij nooit erg veel vertrouwen gewekt, dus vandaar mijn vraag aan jullie. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Heeft iemand ervaring hiermee? Is dit de normale gang van zaken en nog belangrijker, is mijn moeder dan niet te laat voor wat betreft het opzegtermijn bij KPN. Ik vind het een nogal rare manier van handelen. Waarom niet gelijk het nieuwe formulier meesturen om de overstapservice te regelen en er zeker van te zijn dat mijn moeder dalijk geen twee telefonieproviders heeft. Ik hoor graag jullie reactie/ervaringen hierover. Mijn ervaring met de UPC helpdest heeft bij mij nooit erg veel vertrouwen gewekt, dus vandaar mijn vraag aan jullie. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.