• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Oscarnacht ook gratis in HD?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter .M.
  • Startdatum Startdatum
M

.M.

Weet iemand of a.s. zondag de Oscarnacht, net als voorgaande jaren, ook gratis in HD te zien zal zijn? :o

Op https://www.film1.nl/blog/18664-Hoe-kan-ik-dit-jaar-live-de-Oscars-zien.html hebben ze het alleen maar over kanaal 13, en die is dus slechts SD... :-\
 
In de nacht van zondag 24 op maandag 25 februari zal de uitreiking van de Oscars niet alleen op Film1, maar tevens op Sport1 worden vertoond en is dus ook te zien via Zender van de Maand.
 
check je post op kanaal 11, daar staat je antwoord.

Ja kanaal 101 staat open, is daarin te lezen.
 
coco zei:
In de nacht van zondag 24 op maandag 25 februari zal de uitreiking van de Oscars niet alleen op Film1, maar tevens op Sport1 worden vertoond en is dus ook te zien via Zender van de Maand.

Ja dat kon ik zelf ook lezen op die site, maar is dus geen antwoord op mijn vraag... :-\
 
.M. zei:
Ja dat kon ik zelf ook lezen op die site, maar is dus geen antwoord op mijn vraag... :-\

denk het wel aangezien sport1 hd ook openstaat, dus zal het daar dan in native hd tezien zijn, iedergeval was het op film1 altijd in hd.
 
Sjah zei:
check je post op kanaal 11, daar staat je antwoord.

Ja kanaal 101 staat open, is daarin te lezen.

Nou dat staat niet in mijn post op 11:

HOscar-uitreiking live te zien!

Kijk op zaterdag 23 februari vanaf 23:00 live de 'Red Carpet Shpw 2013' op kanaal 13 of op het Film1 Premiere kanaal 101 en 104. De uitreiking zelf, de 'Academy Awards 20132 Live' Is om 02:30 uur.

"HOscar"???", "Zaterdag"??? Het is komende nacht pas, Wat een gepruts! >:(

Hier staat slechts een aankondiging dat de Oscarnacht LIVE te zien zal zijn op de kanalen 13, 101, en 104. Ik zie niets vermeld dat 101 (HD!) en 104 ook open zijn voor mensen die geen Film 1 abonnement hebben... :(

Dus heb ik nog steeds geen antwoord op mn vraag: Kan ik de Oscars met m'n bescheiden abonnement alleen in SD kwaliteit zien op kanaal 13, of moet ik 't huis uit om elders fijn in HD te kunnen genieten? :o
 
Devil-Strike.net zei:
denk het wel aangezien sport1 hd ook openstaat, dus zal het daar dan in native hd tezien zijn, iedergeval was het op film1 altijd in hd.

Zou _kunnen_ ja... Maar kanaal 210 wordt nergens officieel genoemd, niet op 't web en niet in de UPC box post. Het zou zo maar kunnen dat alleen op de aanvoer van kanaal 13 even 'gezapt' wordt door een UPC mannetje (m/v)

Vaag toch, dat het nergens duidelijk aangekondigd staat of het ook gratis in HD zal zijn? :'(

Wij willen het in HD zien en plannen waar we het gaan zien vannacht, thuis of elders. (er zijn in Amsterdam openbare plekken waar de Oscarnacht vertoond wordt) We gaan nu alleen voor de Oscars in HD geen Film1 abonnement afsluiten natuurlijk. 8)
 
.M. zei:
Wij willen het in HD zien en plannen waar we het gaan zien vannacht, thuis of elders. (er zijn in Amsterdam openbare plekken waar de Oscarnacht vertoond wordt) We gaan nu alleen voor de Oscars in HD geen Film1 abonnement afsluiten natuurlijk. 8)

Nee, want ons Hollanders bin sûnich...

Even zonder gekheid, als de Oscars in HD echt zo belangrijk voor je zijn, kan je toch voor één maandje Film1 nemen? Weet je zeker dat je het in HD kunt zien. Scheelt je weer veel vragen en ergernis.
 
Hier de tijden volgens sat epg.

Sunday, 2/24/2013, 11:00 PM(23:00) - 2:30 AM(02:30) (03:30)
Film 1 Premiere HD
Red Carpet Show 2013
(show/game show (general))
Voorbeschouwing op de avond van de Oscars.

Monday, 2/25/2013, 2:30 AM(02:30) - 6:30 AM(06:30) (04:00)
Film 1 Premiere HD
Academy Awards® 2013 Live
(show/game show (general))
Uitreiking van de Academy Awards, live vanuit Hollywood, USA.
 
Terug
Bovenaan