D
descheep
Vanochtend de Horizon box geïnstalleerd, op de volgende manier.
Kabel richting Horizon box.
Splitter op de box, kabel erin en kabel eruit richting antenneversterker tbv de rest van het huis.
Resultaat schokkerig beeld.
Testje gedaan zonder splitter, strak HD beeld en geen schokje meer gezien.
Kan ik beter een splitter op de aansluiting in de muur zetten en dan 1 kabel richting Horizon en 1 kabel richting antenne versterker?
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Kabel richting Horizon box.
Splitter op de box, kabel erin en kabel eruit richting antenneversterker tbv de rest van het huis.
Resultaat schokkerig beeld.
Testje gedaan zonder splitter, strak HD beeld en geen schokje meer gezien.
Kan ik beter een splitter op de aansluiting in de muur zetten en dan 1 kabel richting Horizon en 1 kabel richting antenne versterker?
Hoe hebben jullie dit opgelost?