- Berichten
- 346
Softwareupdates of geen ondersteuning??
Ik gooi de knuppel nog maar eens in het hoenderhok:
De oude Nokia's (maar ook de eerste Panasonics) lijken zo langzamerhand aan het einde van het latijn. Softwareupdates lijken er niet meer te komen (terwijl de Nokia zo af en toe nog steeds vastloopt!).
Vanaf wanneer verdwijnt de ondersteuning van deze apparaten en wat gaat Ziggo dan doen?? Een omruilactie zoals dat bij de Sagems ook gebeurde? Veel mensen hebben een Nokia en Panasonic destijds gekregen via @home! Dus beroepen op het feit dat je hem zelf hebt gekocht en dat er geen levenslange ondersteuning is kan m.i. niet.
Ik gooi de knuppel nog maar eens in het hoenderhok:
De oude Nokia's (maar ook de eerste Panasonics) lijken zo langzamerhand aan het einde van het latijn. Softwareupdates lijken er niet meer te komen (terwijl de Nokia zo af en toe nog steeds vastloopt!).
Vanaf wanneer verdwijnt de ondersteuning van deze apparaten en wat gaat Ziggo dan doen?? Een omruilactie zoals dat bij de Sagems ook gebeurde? Veel mensen hebben een Nokia en Panasonic destijds gekregen via @home! Dus beroepen op het feit dat je hem zelf hebt gekocht en dat er geen levenslange ondersteuning is kan m.i. niet.
gebruikt worden.