• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De ineens hoge factuur van februari

  • Onderwerp starter Onderwerp starter m3nster
  • Startdatum Startdatum
M

m3nster

:-\ Nu breekt mijn klomp dus!

Krijg net de factuur van Februari, moet ineens 40 euro meer betalen. Geen wijziging o.i.d. gedaan.

UPC gebeld, ja menneer u heeft geen upc rekening online, dus u krijgt de korting niet. Maar ik kreeg hem wel altijd! En zomaar ineens uit het niets niet meer.

Ik wordt zo ontzetten moe van UPC zolangzamerhand verlies ik alle vertrouwen.

Wat kan ik nog doen om de korting waar ik recht op heb en die ik altijd had, nog te krijgen?


*zucht*
 
Er zijn inderdaad meer mensen geweest die zonder rekening online toch de pakket korting hadden.
Als je er geen moeite meer mee hebt om upc te machtigen,kan je gewoon via de telefoon de pakket korting aanvragen.Voorheen kreeg je dan na enkele dagen of weken een brief die je moest invullen om de korting te krijgen en upc te machtigen.
 
Maar het gaat hier om 40 euries, dat kan toch niet de korting zijn of je moet een heel duur pakket hebben.....
 
Heb ook gewoon pakket korting zonder dat ik auto incasso hebt, en ga ik ook niet nemen ook, vooral niet bij upc.

Teveel gezijk mee gehad en ditjaar hebben ze het weer geprobeert en nu zijn ze dus geblokt door de bank.
 
Als je voorheen wel de korting kreeg, ondanks dat je geen gebruik maakte van rekening online, en plotseling vervalt die korting zonder dat je iets veranderd hebt of met de wijziging akkoord bent gegaan en je was je er niet van bewust dat rekening online een vereiste is om die korting te krijgen/behouden, impliceert het vertrouwnsbeginsel dat je mag verwachten dat UPC je die korting blijft geven...
 
Factuur on-line staat los van automatische incasso. Dat hebben ze mij ooit ook voor gehouden anders kreeg ik de korting niet. Gewoon blijven vasthouden aan "elektronisch accoorderen" (is hetzelfde als een accept-giro via elektronisch bankieren overmaken) en de korting bedingen. Ze kunnen wel besparen op de papieren versie door deze naar je toe te zenden.

BTW, hebben anderen ook een "dubbele" factuur gehad? Ik kreeg er dus eentje van februari waar januari nog eens was opgevoerd wegens "openstaande bedragen". Ik had wel degelijk betaald, dat UPC nu te laat is met de factuur te sturen (5 euro probleem) en de verwerkingsdatum net een dag eerder is geweest, hoef ik daarom toch niet 2x te betalen?

Inmiddels is via Wassily-UPC de zaak weer recht getrokken.
 
Hiero ook geen pakket korting, nog nooit gehad ook, en UPC vertrouw ik niet met een incasso machtiging ;)

Dus dan betalen we maar het volle pond, tot 08-08-09 en dan gaat die hele UPC meuk weer retour :D
 
@ m3nster

Om voor pakketkorting in aanmerking te komen dien je via electronische facturatie te betalen.

Een prijsverschil van € 40,- kan volgens mij echter niet alleen verklaard worden uit het feit dat er geen pakketkorting meer wordt gegeven.

Ik wil het graag even voor je uitzoeken. Zou ik per pb je klantgegevens mogen ontvangen?
 
Wassily-UPC zei:
@ m3nster

Om voor pakketkorting in aanmerking te komen dien je via electronische facturatie te betalen.

Ik heb "gratis" TV bij mijn pakket en ik betaal ook niet via automatische incasso.
Op mijn rekening word echter wel een euro of zo gezet omdat ik niet betaal per automatische incasso.
Ik heb telefonisch besteld en er is mij nooit verteld dat dit een voorwaarde was voor de pakket korting.
Als dit wel zo was hadden ze dat er duidelijk bij moeten vertellen.

Ik heb een pakket vanaf 12-2008

Maar als ik een rekening voor royaal krijg (geen pakket korting meer) dan gaat deze retour afzender samen met alle UPC spullen.
 
Terug
Bovenaan