M
m3nster
Nu breekt mijn klomp dus! Krijg net de factuur van Februari, moet ineens 40 euro meer betalen. Geen wijziging o.i.d. gedaan.
UPC gebeld, ja menneer u heeft geen upc rekening online, dus u krijgt de korting niet. Maar ik kreeg hem wel altijd! En zomaar ineens uit het niets niet meer.
Ik wordt zo ontzetten moe van UPC zolangzamerhand verlies ik alle vertrouwen.
Wat kan ik nog doen om de korting waar ik recht op heb en die ik altijd had, nog te krijgen?
*zucht*

