• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De helpdesk heeft een upgrade nodig in snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

clearice

Het is eigenlijk een lang verhaal, maar ik hou het kort. In januari na heel veel discussies Chello Entry aangesloten, Chello beweerde namelijk dat ik op 3 hoog woon en dat het onmogelijk is dat ik op 4 hoog woon, omdat dat niet in hun systeem zat. Zelfs na meerdere keren antwoord te hebben gegeven op domme vragen als: Heeft u nog iemand boven u wonen? , Weet u zeker dat u op 4 hoog woont? en Hoeveel gezinnen wonen er onder u? kon ik alsnog de Helpdesk niet overtuigen dat ik op 4 hoog woon.

Na 2 maanden proberen eindelijk een of andere afdelingshoofd te pakken gekregen die ervoor zou zorgen dat het goed wordt ingevoerd.
Inmiddels zijn we 3 maanden verder, ik heb geen enkele factuur gekregen omdat waarschijnlijk mijn buurman op 3 hoog het ontvangt en retour stuurt, en gisteren is Chello afgesloten.
Wat voor een klote bedrijf is chello als je zelfs zoveel moeite moet doen om een factuur te ontvangen??

Vanochtend weer een paar mailtjes gestuur via het contactformulier maar (nog) geen reactie. Tevens heb ik een aangepaste contactformulier gemaakt waarmee je wat meer "persoonlijke" berichten kan versturen.
 
He bedankt. Die is wel bruikbaar ;D Zet hem gelijk op mijn bureaublad voor als ik weer een keertje boos ben op ze 8)
 
Het heeft een tijdje geduurd, maar vandaag bericht gehad waar ik eindelijk wat aan heb. De vriendelijke chello medewerker had mijn email echt gelezen en antwoord op mijn probleem gegeven. Er stonden zelfs excuses in de email.

Omdat ik niet kan repylen op dat mailtje wil ik diegen bedanken die dit probleem heeft opgelost. Misschien dat hij ook op dit forum zit.

Heel erg bedankt :D! Ik kan nu weer door met mijn online studie. Je collega's kunnen een voorbeeld nemen aan jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan