Zijn er meer Ziggo-klanten die regelmatig en dan met name rond de weekends, deze mededeling op het scherm krijgen?
Het gebeurt bij ons zo om de ca. 3 maanden.
Een 'herstel'-procedure via de website van Ziggo werkt dan ook niet, dus sturen wij steeds een klacht via het web-formulier van Ziggo.
Natuurlijk een standaard antwoord terug: kaart schoonmaken, zit ie er wel goed in.. etc. En, na een paar boze mails, "plop", ineens weer beeld op alle zenders.
Overigens, heb ik de indruk dat het zou kunnen zijn dat Ziggo in de bewuste weekends iets (ergens) heeft gewijzigd, een zender of instelling bijvoorbeeld.
Het gebeurt bij ons zo om de ca. 3 maanden.
Een 'herstel'-procedure via de website van Ziggo werkt dan ook niet, dus sturen wij steeds een klacht via het web-formulier van Ziggo.
Natuurlijk een standaard antwoord terug: kaart schoonmaken, zit ie er wel goed in.. etc. En, na een paar boze mails, "plop", ineens weer beeld op alle zenders.
Overigens, heb ik de indruk dat het zou kunnen zijn dat Ziggo in de bewuste weekends iets (ergens) heeft gewijzigd, een zender of instelling bijvoorbeeld.