de chello helpdesk

E

eric.E

bel ik om tevragen of er mischien iemand is om me tehelpen om me kabel verbinding met linux mandrake tot stand tebrengen of een beetje tehelpen,krijg ik tehoren dat hij er niks van weet. en als hij dat wel deed dat hij er geen zin in heb, en niet mag helpen.(lekkere service)windows omdat windhoos een soort standaard is?.ik betaal toch 10eurocent per minuut??maar vooral het woord"'geen zin'"mag ik effe nekkuh? :}
 

René

Moderator
Berichten
9.478
Internet
  1. T-Mobile
Lijkt me dat iemand met een BEETJE linux ervaring echt niet bij zo'n internet helpdesk gaat werken.
Maar het is niet netjes als zo'n figuur dan zegt dat ie geen zin heeft.
Anyway, lijkt me echt zinloos om de helpdesk daar mee lastig te vallen.. probeer het hier eens ;)
 
D

Docsisspeed

bouke zei:
Voor zover ik weet ondersteund de helpdesk het besturingssysteem Linux niet.
Idd Linux wordt niet door Chello ondersteund, zou je moeten weten.
Ze zijn daarom ook niet verplicht om je hiermee te helpen.
Sterker nog als een monteur bij je thuiskomt en jij hebt alleen een linux machine staan mag hij hier absoluut niet op installeren.
 
Topicstarter
Topicstarter
E

eric.E

dacht het al dat ze daar alleen maar winhoos geill zijn.maar ik dacht ach je weet het maar nooit.,dat er een linux kenner zit voor het geld. :) en het niet mogen uileggen met linux vind ik ook erg raar.ik betaal voor de belkosten(ok ok me vrouwtje :) ) windhoos is wel erg ingeburgerd.terwijl ik als linux noob het best mee vind vallen en onder de indruk ben van mandrake.behalve me chello connectie,. :) komt vast goed.dan is win98 echt alleen voor me spelletjes.
 
D

Docsisspeed

Misschien moet je ff zoeken naar een linux forum. Daar kunnen ze je vast wel verder helpen.
Maar heb je trouwens windows XP wel geprobeerd? Ik had het eerst ook helemaal gehad met windows maar over XP ben ik toch wel tevreden.
 
L

Lau

sylvester zei:
Als je linux gebruikt, ben je (MEESTAL) een ervaren gebruiker, en dan hoor je deze dingen gewoon te weten IMHO :P
Zodra je Linux used, denk je wel 120983023954870 keer na voordat je een helpdesk belt die windows platform's ondersteund, en 10 EUR/ct p min kost.. :'(
MAar goed.... Laat ik me d'r niet mee bemoeien ;D
Grtz, Lau O0
 
Bovenaan