Hallo allen,
Volgende week is het zover: het wordt dan 31 mei en is de 15 euro aanbiedingskorting vervallen.
Nu kun je -voor zover ik kan zien - 2 dingen doen:
1: Extra gaan betalen om weer Horizon Royaal en HD te hebben (is als ik het goed zie 15 euro extra)
2: 'Overstappen' naar een van de nieuwe abbo's (bv de power met 150 MB) die wat betreft prijs in dezelfde reeks lijkt te liggen
Echter: met de introductie van die abonnementen begin verleden maand was er ook gemeld dat er ook naar de bestaande gebruikers gekeken zou worden... Nu duurt bij de UPC alles lang, en dit dus ook
Iemand al iets gehoord of dat we bv overgezet kunnen worden naar 1 van die pakketten (zonder dat je ook meteen weer een jaar vast zit)??
Of dat er andere mogelijkheden zijn/komen?
Anders wordt het volgende week bellen naar de helpdesk en maar om laten zetten, en dan maar weeerr een jaar vastzitten (ach 10 jaar geleden dacht ik ook ik zie het wel een jaar aan, en zit er nu nog. ADSL komt hier nog steeds niet boven de 30 MB uit, terwijl ik op max 800 meter van de centrale zit).
Rene.
Volgende week is het zover: het wordt dan 31 mei en is de 15 euro aanbiedingskorting vervallen.
Nu kun je -voor zover ik kan zien - 2 dingen doen:
1: Extra gaan betalen om weer Horizon Royaal en HD te hebben (is als ik het goed zie 15 euro extra)
2: 'Overstappen' naar een van de nieuwe abbo's (bv de power met 150 MB) die wat betreft prijs in dezelfde reeks lijkt te liggen
Echter: met de introductie van die abonnementen begin verleden maand was er ook gemeld dat er ook naar de bestaande gebruikers gekeken zou worden... Nu duurt bij de UPC alles lang, en dit dus ook

Iemand al iets gehoord of dat we bv overgezet kunnen worden naar 1 van die pakketten (zonder dat je ook meteen weer een jaar vast zit)??
Of dat er andere mogelijkheden zijn/komen?
Anders wordt het volgende week bellen naar de helpdesk en maar om laten zetten, en dan maar weeerr een jaar vastzitten (ach 10 jaar geleden dacht ik ook ik zie het wel een jaar aan, en zit er nu nog. ADSL komt hier nog steeds niet boven de 30 MB uit, terwijl ik op max 800 meter van de centrale zit).
Rene.

