• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De bestaande Horizon gebruikers en nieuwe abbo's

Berichten
158
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo allen,

Volgende week is het zover: het wordt dan 31 mei en is de 15 euro aanbiedingskorting vervallen.
Nu kun je -voor zover ik kan zien - 2 dingen doen:
1: Extra gaan betalen om weer Horizon Royaal en HD te hebben (is als ik het goed zie 15 euro extra)
2: 'Overstappen' naar een van de nieuwe abbo's (bv de power met 150 MB) die wat betreft prijs in dezelfde reeks lijkt te liggen

Echter: met de introductie van die abonnementen begin verleden maand was er ook gemeld dat er ook naar de bestaande gebruikers gekeken zou worden... Nu duurt bij de UPC alles lang, en dit dus ook :(
Iemand al iets gehoord of dat we bv overgezet kunnen worden naar 1 van die pakketten (zonder dat je ook meteen weer een jaar vast zit)??
Of dat er andere mogelijkheden zijn/komen?

Anders wordt het volgende week bellen naar de helpdesk en maar om laten zetten, en dan maar weeerr een jaar vastzitten (ach 10 jaar geleden dacht ik ook ik zie het wel een jaar aan, en zit er nu nog. ADSL komt hier nog steeds niet boven de 30 MB uit, terwijl ik op max 800 meter van de centrale zit).

Rene.
 
Tegen mij werd iets geroepen door de helpdesk dat ik niet in aanmerking kwam voor een nieuw pakket omdat ik alles al heb en niet iets er bij neem. Toen ik de betreffende jongeman aan de lijn melde dat Film1 en Royaal er per 31 mei automatisch weer afgaan ik daarna gewoon weer de mogelijkheid heb om uit te breiden en zodoende wel in aanmerking zou moeten kunnen komen voor een nieuw pakket werd het even stil... Dat moest hij navragen bla bla...

Maar tot op heden nog niets vernomen meer...
 
ManiacsHouse zei:
Tegen mij werd iets geroepen door de helpdesk dat ik niet in aanmerking kwam voor een nieuw pakket omdat ik alles al heb en niet iets er bij neem. Toen ik de betreffende jongeman aan de lijn melde dat Film1 en Royaal er per 31 mei automatisch weer afgaan ik daarna gewoon weer de mogelijkheid heb om uit te breiden en zodoende wel in aanmerking zou moeten kunnen komen voor een nieuw pakket werd het even stil... Dat moest hij navragen bla bla...

Maar tot op heden nog niets vernomen meer...

Je kunt altijd een nieuw abbo afsluiten, dat heeft geen ene moer te maken met of je alles al hebt of niet. Je gaat gewoon een nieuw contract aan. Je bent verkeerd voorgelicht
 
Ik heb vorige week telefonisch het Extra Power pakket besteld per 31 mei aanstaande. Ik ga ook geen extra diensten afnemen, enkel m'n internetsnelheid gaat van 120 naar 150. Geen probleem met het overstappen naar een nieuw pakket. Heb de bevestiging per e-mail al binnen dat ik per 31 mei over ga naar het nieuwe pakket.
 
ManiacsHouse zei:
Tegen mij werd iets geroepen door de helpdesk dat ik niet in aanmerking kwam voor een nieuw pakket omdat ik alles al heb en niet iets er bij neem. Toen ik de betreffende jongeman aan de lijn melde dat Film1 en Royaal er per 31 mei automatisch weer afgaan ik daarna gewoon weer de mogelijkheid heb om uit te breiden en zodoende wel in aanmerking zou moeten kunnen komen voor een nieuw pakket werd het even stil... Dat moest hij navragen bla bla...

Maar tot op heden nog niets vernomen meer...

Ik heb hier gewoon een nieuw abbo kunnen afsluiten voor de 69,50 die staat voor het 150Mbit pakket.
 
Maar tot op heden nog niets vernomen meer...

Je komt wel in aanmerking voor een nieuw pakket per 31 Mei, echter niet voor de
3 maanden 15,- Euro korting omdat je geen nieuwe dienst afneemt.
En onder nieuwe dienst verstaan ze dus of telefonie,internet, tv, en niet een
uitbreiding van 1 van deze diensten. Dus i.d.d. verkeerde voorlichting...wot's new ;D
 
caesar zei:
Je komt wel in aanmerking voor een nieuw pakket per 31 Mei, echter niet voor de
3 maanden 15,- Euro korting omdat je geen nieuwe dienst afneemt.
En onder nieuwe dienst verstaan ze dus of telefonie,internet, tv, en niet een
uitbreiding van 1 van deze diensten. Dus i.d.d. verkeerde voorlichting...wot's new ;D
Maar je gaat wel een nieuw contract aan :o

Dus eigenlijk ook een nieuwe dienst
 
Gister omgezet, naar 150pakket, en jaja binnen uur was alles geregeld, alleen hebben ze zonder mijn het tevragen de auto incasso aangezet inplaats van accorden, dus zometeen weer bellen.

Auto incasso is echt nogo hier.
 
Devil-Strike.net zei:
Gister omgezet, naar 150pakket, en jaja binnen uur was alles geregeld, alleen hebben ze zonder mijn het tevragen de auto incasso aangezet inplaats van accorden, dus zometeen weer bellen.

Auto incasso is echt nogo hier.
Wat ga je nu betalen dan? En heb je een korting?
 
Huh?

hier kom niks worden gewijzigd.
De medewerker kreeg in beeld: "De actie is nog niet verlopen"
Moeten wachten tot 3 juni :(
 
Terug
Bovenaan