• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DCR7111 Pace start niet op

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mag5gam
  • Startdatum Startdatum
M

Mag5gam

Hallo,

Mijn nieuwe Pace wil niet meer opstarten.
Alleen het standby lampje gaat branden en als je de UPC knop indrukt, en dus het kastje uit standby haalt, blijft het kastje zwart en het beeld ook... (er is dus geen signaal van het kastje naar de TV (verbonden met HDMI kabel))

Als ik een harde software update doe dan komt er wel een signaal naar het beeld dat ik de stekker er niet uit mag halen. Maar na de update is er niets verandert.
Ook stekker eruit halen heeft geen nut.

De analoge signalen werken wel gewoon.

Heeft iemand dit al eerder meegemaakt/een oplossing?
 
Misschien te maken met de HDCP beveiliging.
Werkt het via de scart uitgang wel?
 
Nee werkt ook niet via Scart.

Gisteren werkte alles trouwens nog prima.
Ik was er trouwens bij vergeten te vertellen dat er ook geen tijd of andere informatie op het kastje wordt weergegeven. Er is dus alleen een rood lampje te zien als hij standby staat en alles staat op zwart als hij aan staat.
 
Lekkere hardware dan die nieuwe Pace :o
We hebben hem net 3 dagen, waarvan maar 1'tje dat de tv ook echt een signaal heeft ontvangen :S

EDIT:
Heeft iemand een idee hoe je de fabrieksinstellingen terug kan zetten zonder dat het ding ook echt aan staat.
In de FAQ staat met de MENU knop ingedrukt, is dat ook zo bij de nieuwe Pace? Bij mij werkt dat namelijk niet...

EDIT:
Net met UPC gebeld. Zij kunnen ook geen verbinding maken vanaf hun kant met het kastje, dus hij is inderdaad kapot.
Nu weer (!) 2 weken wachten op een monteur >:(
Ondertussen al 1 maand geen digitale tv :'(
 
kan mij iemand vertellen hoe je de afstandsbediening moet instellen ne hoe werkt instelcode automatisch zoeken.lampje gaat nooit tweemaal aan.
gr.henk
 
Terug
Bovenaan