R
Radboud77
Ik heb al een aantal jaar deze decoder. Van de ene op de andere dag heb ik geen of slecht ontvangst. Ik heb hier voor op de site van Ziggo zelf gekeken. Hier gaven zij aan dat het wellicht helpt om opnieuw de kanalen te zoeken. Dat heb ik gedaan en nu geeft dedecoder continu aan: 0 kanalen gevonden. Daarbij kom ik ook weer onmogelijk uit het setup menu. Heeft iemand hier een oplossing? Ik heb kabels gewisseld en krijg ook via analoog ook beeld, daar ligt het du niet aan.