• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dcb-h380 vast gelopen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Radboud77
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Radboud77

Ik heb al een aantal jaar deze decoder. Van de ene op de andere dag heb ik geen of slecht ontvangst. Ik heb hier voor op de site van Ziggo zelf gekeken. Hier gaven zij aan dat het wellicht helpt om opnieuw de kanalen te zoeken. Dat heb ik gedaan en nu geeft dedecoder continu aan: 0 kanalen gevonden. Daarbij kom ik ook weer onmogelijk uit het setup menu. Heeft iemand hier een oplossing? Ik heb kabels gewisseld en krijg ook via analoog ook beeld, daar ligt het du niet aan.
 
Geachte Radboud77,

Heeft u al geprobeerd het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doet men door te gaan naar het Menu > Service > Productinformatie > Rode knop.

Met vriendelijke groet,
Jaime
Samsung Webcare
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan