P
PatriCCk
Eén van de eerste DCB-H360RS decoders en nu voor de 3x het zelfde defect. De afstandsbediening werkt niet meer.
Het ontvangstcircuit in de decoder is stuk, reparatie? of wachten op toekomstige HDTV decoders.
Wie heeft dit ook of e.v.t. een schema om het euvel zelf definitief op te lossen?
Het ontvangstcircuit in de decoder is stuk, reparatie? of wachten op toekomstige HDTV decoders.
Wie heeft dit ook of e.v.t. een schema om het euvel zelf definitief op te lossen?