• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DCB-H360RS weer defect.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter PatriCCk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PatriCCk

Eén van de eerste DCB-H360RS decoders en nu voor de 3x het zelfde defect. De afstandsbediening werkt niet meer.
Het ontvangstcircuit in de decoder is stuk, reparatie? of wachten op toekomstige HDTV decoders.

Wie heeft dit ook of e.v.t. een schema om het euvel zelf definitief op te lossen?
 
Helaas heb ik sinds gisteravond ook last van een afstandbediening die niet meer werkt.
Eerst dacht ik dat het een foutje was in mijn logitech harmony universal remote. Maar ook met de orginele ab werkt het kastje niet meer :cry:
Ik heb nog garantie gelukkig, dus ik ga vanavond even langs de winkel.

Ik hoop wel dat ik de ontvanger weer retour heb voor het EK om van oranje in HD te genieten8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan