F
fritsjan
Vandaag kregen we eerst via de anloge TV een erg sneeuwerig beeld.
De digitale ontvangst was nog wel goed.
Na het uitzetten van de digitale ontvanger en het weer aanschakelen krijgen we de melding geen signaal.
Alle kabels nagelopen maar die zaten goed.
Vervolgens de DCB H360R er tussen uit gehaald en toen was het analoge beeld weer goed (antennekabels uit de H360R in elkaar gestoken).
Als ik hem er weer tussen zet is het analoge beeld weer slecht.
Het gekke hierbij is dat als ik de DCB H360R uitzet met de schakelaar achterop dat dan het analoge beeld minder sneeuwerig is. Als ik em dan weer aanzet wordt het beeld nog sneeuweriger.
Mijns inziens lijkt het erop dat in ieder geval de ingebouwde antenneversterker kapot is en misschien nog wel meer.
Weet iemand of dit (zelf) te repareren is en wat de kosten zijn? Garantie is namelijk helaas voorbij is namelijk 2,5 jaar oud....
De digitale ontvangst was nog wel goed.
Na het uitzetten van de digitale ontvanger en het weer aanschakelen krijgen we de melding geen signaal.
Alle kabels nagelopen maar die zaten goed.
Vervolgens de DCB H360R er tussen uit gehaald en toen was het analoge beeld weer goed (antennekabels uit de H360R in elkaar gestoken).
Als ik hem er weer tussen zet is het analoge beeld weer slecht.
Het gekke hierbij is dat als ik de DCB H360R uitzet met de schakelaar achterop dat dan het analoge beeld minder sneeuwerig is. Als ik em dan weer aanzet wordt het beeld nog sneeuweriger.
Mijns inziens lijkt het erop dat in ieder geval de ingebouwde antenneversterker kapot is en misschien nog wel meer.
Weet iemand of dit (zelf) te repareren is en wat de kosten zijn? Garantie is namelijk helaas voorbij is namelijk 2,5 jaar oud....
het gaat me er namelijk om dat de digitale ontvanger het niet meer doet. Geeft geen signaal. Ook het analoge signaal via de ontvanger is slecht. Het analoge signaal via de ontvanger is zelfs beter dan als deze uit staat.