Datalimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

monkey07

Forum Gebruiker
Berichten
134
Naar aanleiding van een storing vandaag, contact gehad met de helpdesk.
Gelijk maar even gebruik gemaakt van het feit, dat ik ze toch aan de lijn had, i.v.m de datalimiet.
Wat verteld de medewerker van de helpdesk mij, Chello heeft geen datalimiet maar een A.U.P.
Dit houd in, dat er elke maand opmieuw gekeken wordt, wat het dataverbruik gemiddeld is, en naar aanleiding van die gegevens word het maximale dataverbruik voor de volgende maand vastgesteld.

Dus als we nu allemaal als een gestoorde gaan downloaden, kunnen we de volgende maand nog meer downloaden, en de maand daarop nog meer.

Ik vond dit een vreemde opmerking van de medewerker, ik vroeg hem toen, er was toch sprake van, dat je niet teveel mocht downloaden, zodat andere mensen in de wijk daar last van ondervinden??

Nee hoor was het antwoord, we kunnen dit makkelijk opvangen, geen probleem, we hebben ruimte genoeg om overmatig dataverbruik op te vangen, zodat andere mensen in Uw wijk geen hinder ondervinden van Uw overmatige dataverbruik.

Wij hanteren alleen elke maand een gemiddelde, die elke maand wordt bijgesteld, en dat gemiddelde is dan de datalimiet voor de volgende maand, dit is ons beleid, en heeft niets te maken met overlast voor andere gebruikers in de wijk.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken, ik snap er echt niets meer van.!!!

Greetz, Monkey07
 

Flow

Quality Member
Berichten
3.260
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ze hanteren al meer dan 1 jaar hetzelfde gemiddelde,pure flauwekul van zo'n medewerker om te zeggen dat het iedere maand bijgesteld word.
Dan mag je verwachten dat het de ene maand meer is,en de andere bv. minder , zoals in de zomervakantie wanneer een hoop mensen op vakantie zijn.
 

René

Moderator
Berichten
9.440
Internet
  1. T-Mobile
We know..............................
https://ziggoforum.nl/topics/8146/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan