I
isy
hallo, ik ben nieuw bij Ziggo en heb een probleem.
ik heb sinds 27/05/08 een ziggo family bundel en download veel met news groepen. met grabit
mijn probleem is dat ik heb gekeken hoeveel ik verbruikt heb. en daar staat het volgende
44.22 Gb dataverkeer verbruikt
(vanaf 17-5-200
5.78 Gb resterend
(tot 17-6-200
dit vind ik raar aangezien ik maar volgens mijn download map, net rond de 12 gig heb gedownload.
kan iemand mij vertellen hoe ik op 44 gig zit ?
en hoe het kan dat ik al vanaf 17-5-2008 kan downloade terwijl ik pas 27ste me ziggo internet en accuont heb aangemaakt om in te loggen op news.quicknet.nl
ik heb sinds 27/05/08 een ziggo family bundel en download veel met news groepen. met grabit
mijn probleem is dat ik heb gekeken hoeveel ik verbruikt heb. en daar staat het volgende
44.22 Gb dataverkeer verbruikt
(vanaf 17-5-200
5.78 Gb resterend
(tot 17-6-200

dit vind ik raar aangezien ik maar volgens mijn download map, net rond de 12 gig heb gedownload.
kan iemand mij vertellen hoe ik op 44 gig zit ?
en hoe het kan dat ik al vanaf 17-5-2008 kan downloade terwijl ik pas 27ste me ziggo internet en accuont heb aangemaakt om in te loggen op news.quicknet.nl