Datalimiet (reply als je ook een mailtje hebt gehad)

P

Pope-X

Ok.. hier effies een draadje om te tjecken hoeveel mailtjes chello eruit heeft gegooid (zag al behoorlijk veel andere draadjes hierover)

dus zet hier je leech neer en wat je gaat doen.. :><

is alleen informatief ... :)
 
D

destroyer2a

111...en de gelukkige en morgen gaat de aangetekende opzegging de deur uit...maar niet echt....net 1 dag te laat trouwens aktei gratis modem en router bij xsdsl is voorbij....sniff...
 

bob1200

Forum Gebruiker
Berichten
58
83138,56 MegaBytes in November en nog nooit een waarschuwing gehad. Ook ik zal opzoek gaan naar een alternatief die geen onduidelijke datalimiet hebben of 100GB p. maand accepteren.
 
T

trevanian

113GB over november met Chello Plus. Met Chello Plus godver*****!!
Vandaag dus teruggezet naar de snelheid van het jaar 0. (64Kbps)

Omdat de grootverbruikers het leven buitengewoon zuur wordt gemaakt heb ik een sterk vermoeden dat ze alle Chello Plussers kwijtwillen.
Iemand heeft daar de echte breedband-users na een kosten/baten analyse met rood potlood weggestreept.
Hoe komen we er zo snel mogelijk van af?
Wegjagen op de eenvoudigste manier. Gewoon bruut en lomp de rem erop. Simpele doodsteek.

O ja en dan dit nog;
Ondanks de welwillende klantvriendelijke bijdragen van de UPC-medewerkers op dit forum
kan ik geen enkel respect opbrengen voor mensen die bij UPC/Chello werken.

Iemand heeft daar vandaag met een muis een vinkje gezet in een hokje met 64Kbps
en dat vinkje stond in het hokje met 3000Kbps.
En die iemand heeft dat waarschijnlijk gedaan zonder bij na te denken of nog erger.. met een glimlach op zijn gezicht!
 
C

cayuga

niet alleen Chello Plus..ik ben een Classic gebruiker en zeer binnenkort voor Chello een "historic" gebruiker...scheelt ze toch weer een kleine 1600 euro op jaarbasis inkomsten want hier gaat alles van UPC met een grote boog het dakterras af :P
 
B

Boosoog

https://www.upc.nl/index.php?PageID=31120&SessionID=4adb7265efbc3b6b4253f43bf0b5a80e&R=21266#17


17. Geldt er een limiet voor het dataverkeer?
chello entry heeft een harde limiet van 500 MegaByte per kalendermaand. chello light heeft een harde limiet van 1 GigaByte per kalendermaand. Bij normaal gebruik hoeft u niet bang te zijn dat de limiet zal worden overschreden. Indien u de limiet dreigt te overschrijden krijgt u via de e-mail hiervan een bericht. Eenmaal bij 80% en eenmaal bij 90%. Ook als u over de limiet gaat krijgt u via de e-mail een bericht. Uw modem wordt vervolgens zodanig aangepast dat de maximale snelheid 48Kbps is voor zowel downloaden als uploaden. Aan het begin van de volgende kalendermaand wordt u modem weer op de oorspronkelijk snelheid teruggezet.

chello classic en chello plus hebben geen harde datalimiet. Bij normaal gebruik hoeft u niet bang te zijn dat de limiet zal worden overschreden. UPC is echter bevoegd om te beoordelen of een gebruiker onevenredig veel netwerkverkeer veroorzaakt, waardoor anderen hiervan hinder ondervinden. Mocht UPC van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk gebruik betreft, dan zal UPC de gebruiker hierop aanspreken. UPC heeft een Acceptable Use Policy opgesteld waarin omschreven staat wat wel en niet kan en mag.
 
C

cayuga

"Mocht UPC van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk gebruik betreft, dan zal UPC de gebruiker hierop aanspreken. UPC heeft een Acceptable Use Policy opgesteld waarin omschreven staat wat wel en niet kan en mag."




Ik heb Communicatie & Marketing gedaan maar deze wijze van communicatie is mij niet bekend of hebben ze een nieuwe techniek ontwikkeld zodat Chello gebruikers telepathisch worden ingeseind wanneer ze eventueel een in de ogen van UPC ondefinieerbare limiet overschrijden???
 
Bovenaan