• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Datalimiet Homepage

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dicenzo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dicenzo

Hallo.

Ik wilde graag weten wat het datalimiet is van zo'n Ziggo homepage. Ik heb het maxi zakelijk pakket (bij casema) en heb dan 250 MB aan opslagruimte. Ik kan alleen nergens vinden wat het datalimiet is p/maand! Ik heb hierna gezocht maar zonder resultaat!

Iemand die het mij kan vertellen? :cool:

Mvg,

Antonio Dicenzo.

(Oeps, ik heb deze post op de verkeerde plek gezet!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo.

Ik wilde graag weten wat het datalimiet is van zo'n Ziggo homepage. Ik heb het maxi zakelijk pakket (bij casema) en heb dan 250 MB aan opslagruimte. Ik kan alleen nergens vinden wat het datalimiet is p/maand! Ik heb hierna gezocht maar zonder resultaat!

Iemand die het mij kan vertellen? :cool:

Mvg,

Antonio Dicenzo.

(Oeps, ik heb deze post op de verkeerde plek gezet!)
Z3 = 250 MB, Z2 = 100 MB, Z1 = 50 MB.
 
Ik neem aan dat hier het datalimiet qua internet verkeer mee bedoeld wordt? Ziggo hanteert wat dat betreft een FUP (fair use policy) naar mijn weten. Wat dus eigenlijk inhoudt dat als er normaal mee omgegaan wordt er niets aan de hand is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

inderdaad met datalimiet bedoel ik het maximum aan dataverkeer dat je voor de homepage mag gebruiken. Wat Kingpin antwoord is volgensmij de opslagruimte. Ik heb de klantenservice maar benaderd via de link die Tja heeft gegeven, en wacht nu op een antwoord van hen.

Zodra ik dat heb zal ik het hier wel even posten. Bedankt allemaal.

Groetjes Antonio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan