• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

datagebruik.chello.nl

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ripped
  • Startdatum Startdatum
R

ripped

Op dit topic kan iedereen zijn ervaring kwijt met de datagebruik meter :6
Teller is weer op hol geslagen:

1131 , Sat May 21 23:00:18 2005
Voor deze gebruikersnaam is er op dit moment nog geen dataverbruik gemeten.

edit

20-5-2005

Aankomend weekend vinden er werkzaamheden plaats aan onze systemen. Wij zijn derhalve het komend weekend zeer beperkt in onze mogelijkheden om technische assistentie te verlenen. Onze excuses voor het ongemak.

Vanaf maandagmiddag 13.30 uur, hebben wij weer de volledige beschikking over onze systemen en kunnen wij u weer volledige ondersteuning bieden.
 
hmm ik hier ook :)

vorige maand had ik zelfs (volgens chello) 110 GB dataverkeer (volgens mij was het maximaal de helft)
geen bericht overigens...
 
misschien wordt er alleen nog gemeten op de abo's mét datalimiet ?
 
Meeuw zei:
hmm ik hier ook :)

vorige maand had ik zelfs (volgens chello) 110 GB dataverkeer (volgens mij was het maximaal de helft)
geen bericht overigens...

UPC nederland heeft onbeperkt dataverkeer, of wat bedoel je met geen bericht?
Je kan dumeter ect gebruiken om dit te vergelijken, www.dumeter.com. UPC nederland houd met chache van internet pagina's e.d rekening ect. Mijn dumeter komt overeen met datagebruik.chello.nl
 
Lytse Pier zei:
misschien wordt er alleen nog gemeten op de abo's mét datalimiet ?

Dat zou kunnen, alle chello starter en easy (abbo) wil ik graag verzoeken om te checken. Het kost hun immers geld om dit bijtehouden, (laten ze doen door een ander bedrijf).
 
Heeft er al iemand aan gedacht dat chello dit weekend aan zijn netwerk werkt en dat daarom datagebruik.chello.nl misschien niet werkt.
Maandag na de middag zouden wij het moeten weten.
 
ik dacht hey, hij werkt niet...
effe kijken op Chelloo.nl  ;)

En ja hoor, het is al bekend  ;D

Het systeem van de klanterservice ligt er ook uit.  :P
Als je nu support wil moet je het mac adres van je modem geven ::) (of klantnummer)


Maar ik hoefde vandaag geen seconde te wachten voordat ik een medewerker aan de lijn had :6 (valt weer mee!)
 
Zoals ik al schreef. Maandag weten wij of mijn vermoeden klopt.
 
Johnny54 zei:
Zoals ik al schreef. Maandag weten wij of mijn vermoeden klopt.

ALs dat inderdaad zo is.... word het datagebruik dan nog wel gemeten dit weekend?
Zou mooi zijn voor starter en easy. Anyway heeft starter en easy dit probleem ook?
 
Terug
Bovenaan