• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Data verbruik.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ADG
  • Startdatum Startdatum
A

ADG

Hallo,

graag zou ik willen weten hoeveel data ik verbruik. Je kon dit eerder via de chello site zien.
Is dit nog op een of andere manier mogelijk ??
Ik overweeg namelijk een mobiel internet abonnement ivm mijn werk als sport/persfotograaf.


Arjan de Graaf
www.sportsimage.nl
 
ADG zei:
Hallo,

graag zou ik willen weten hoeveel data ik verbruik. Je kon dit eerder via de chello site zien.
Is dit nog op een of andere manier mogelijk ??
Ik overweeg namelijk een mobiel internet abonnement ivm mijn werk als sport/persfotograaf.


Arjan de Graaf
www.sportsimage.nl

voor zover ik weet wordt dit forum niet ingezet om reclame te maken...
 
Tip:
die website van jou is net te breed voor mijn beeldscherm. Nu moet ik naar links en naar rechts scrollen; niet handig! ;)
 
Basvanschoonhoven zei:
voor zover ik weet wordt dit forum niet ingezet om reclame te maken...
Hahaha, met de laadtijden van deziweb.com heeft hij wel meer nodig dan alleen reclame... ;)
 
@01MANIaXIE : helaas , ik werk met een Mac.

@ LDawg : misschien je monitor anders instellen, op mijn 19inch CRT nergens last van.
Op mijn 12inch Ibook maar een heel klein stukje.

@ Bas : je hoeft niet op een linkje te klikken !!
 
LDawg zei:
Tip:
die website van jou is net te breed voor mijn beeldscherm. Nu moet ik naar links en naar rechts scrollen; niet handig! ;)

Zit jij met 800x600 resolutie nog op het internet te surfen ofzo?
Tip:
Koop een fatsoenlijke hedendaagse LCD ;D
 
ADG zei:
@01MANIaXIE : helaas , ik werk met een Mac.
Vertel dat er voortaan even bij, wel zo handig als je een antwoord verwacht. ;)
Tada: https://homepage.mac.com/rominar/net.html

Basvanschoonhoven zei:
ik zie er gewoon het nut niet van in op dit forum... Alsof het enige toegevoegde waarde heeft om het erbij te vermelden...
Dit commentaar ook niet. ;D
 
ADG zei:
@ Bas : je hoeft niet op een linkje te klikken !!

ik zie er gewoon het nut niet van in op dit forum... Alsof het enige toegevoegde waarde heeft om het erbij te vermelden...
 
Terug
Bovenaan