• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

data verbruik niet actueel

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Eric23

Sinds een week geen actuele stand meer van mijn dataverbruik via de website. Blijkbaar wordt er geen verbinding gemaakt tussen de telefoon en de website. Het lijkt wel goed te gaan via de app. Hebben daar meer mensen last van. Ziggo klantenservice begreep het niet en stuurden de vraag/klacht door naar de server-berheerder.
 
Bij mij is het actueel tot vandaag, er staat ook bij dat ik nog 11 dagen te gaan heb. Het verbruik lijkt mij actueel...
 
Op de online website waar je je verbruik kan bekijken staat al een week dezelfde datum: bijgewerkt t/m 13 mei 17.23 en blijft de teller gelijk. Wel dat er nog zoveel dagen te gaan zijn wordt wel geteld. Blijkbaar geen contact met de server zelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan