Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?Devil-Strike.net zei:Hoevaak moeten we het nog zeggen USA kan je niet vergelijken met EU/NL
Trat zei:Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?
Devil-Strike.net zei:Hoevaak moeten we het nog zeggen USA kan je niet vergelijken met EU/NL
Trat zei:Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?
Trat zei:Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?
Antwoord: waarom niet?Andre_ede zei:Dus mijn vraag aan jou waarom mag je het wel vergelijken ?
Dus het is toch te vergelijken... Zie je nou wel.Devil-Strike.net zei:USA loopt al jaren voor op nederland, als nl net zover was als usa zou je hier het zelfde aanbod hebben.
Trat zei:Antwoord: waarom niet?
