• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dat noem ik nog eens HD aanbod...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Trat
  • Startdatum Startdatum
Devil-Strike.net zei:
Hoevaak moeten we het nog zeggen USA kan je niet vergelijken met EU/NL
Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?
 
Trat zei:
Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?

Om de simpele reden dat UPC niet meer HD content KAN aanbieden (neem aan dat ze het echt wel willen, kunnen ze nml ook fors laten betalen voor HDTV).
Al die US zenders mogen in NL niet op de kabel gezet worden, rechtenkwestie. En de Europese HD zenders zijn nog op één hand te tellen, zeker diegene die op de NL kabel mogen (zelfde rechtenkwestie).
Vrees dat UPC volledig afhankelijk is van de NL zenders die eerst HD moeten gaan uitzenden, en die lijken daar voorlopig nog niet echt haast mee te hebben.

Wat het alleen wel aangeeft is dat capaciteitsproblemen bij UPC mij wel vreemd voorkomen, in de VS kunnen kennelijk dergelijke aantallen kanalen wel bestaan, dus als UPC dat niet kan moeten ze kennelijk investeren in hun infrastructuur, technisch zou het moeten kunnen.
 
Devil-Strike.net zei:
Hoevaak moeten we het nog zeggen USA kan je niet vergelijken met EU/NL

Trat zei:
Totale onzin, waarom is het niet te vergelijken?

Jij lijkt het te weten want je zegt dat het onzin is.
Maar je weet het toch ook weer niet, want je vraagt waarom je het niet mag vergelijken.

Dus mijn vraag aan jou waarom mag je het wel vergelijken ?
 
Devil-Strike.net zei:
USA loopt al jaren voor op nederland, als nl net zover was als usa zou je hier het zelfde aanbod hebben.
Dus het is toch te vergelijken... Zie je nou wel.
 
Trat zei:
Antwoord: waarom niet?

Moet ik het antwoord van xahmol herhalen ?

Ik vraag waarom je het WEL kan vergelijken, ik ben benieuwd wat voor reden jij hebt om te zeggen dat het wel kan.
 
Cool cartoon network HD.
Ed Edd en Eddy in HD ;D ;D ;D ;D
tja misschien over een jaar of 5

Slotje is op zijn plaats op dit topic
 
Terug
Bovenaan