Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had ik ook last van.
Woensdag gebeld met 1200 vrijdag met de post een nieuwe mediabox ontvangen.
Kennelijk hoort het niet, en hoeft hier niet eens een monteur bij te komen.
Ook hier ging de cisco hd dvr zonet spontaan uit tijdens het kijken en ging na halve minuut weer aan in standby stand. Gister een film getracht op te nemen om 20:30, slechts 20 minuten opgenomen.
bij mij staat alles uit en ook hier gaat de box gewoon uit na een tijd
dus ja
dave wil hier de techneut uithangen maar hij mag mij vertellen hoe dat dan komt dat alles op uit staat in energie verbruik en dat me ontvanger toch uit gaat
dus dave je weet het bij anderen zo goed vertel is wat is er mis met mijn cisco ontvanger
Bij de topicstarter lag het aan de energie zuinige stand.
De reden dat jou box ineens uitgaat kan ik niet geven.
Gebeurd dit vaak of soms? (is de box misschien warm)