• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

D-TV Oss

  • Onderwerp starter Onderwerp starter renecl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

renecl

De lipsync op D-TV (experiment lokale tv) is ver te zoeken.

Bellen met de Ziggo helpdesk resulteerde in het volgende antwoord;

"D-TV zit niet in het Ziggo pakket meneer, u moet contact opnemen met uw gemeente"

Hopenlijk heeft Annoniem wel iets aan deze info, en is blij met deze test info ;-)
 
De lipsync op D-TV (experiment lokale tv) is ver te zoeken.

Bellen met de Ziggo helpdesk resulteerde in het volgende antwoord;

"D-TV zit niet in het Ziggo pakket meneer, u moet contact opnemen met uw gemeente"

Hopenlijk heeft Annoniem wel iets aan deze info, en is blij met deze test info ;-)

Ik kan dit op afstand niet beoordelen. Ik hoor graag of anderen in de regio ditzelfde probleem ervaren.
 
@renecl,

We hebben geen problemen waargenomen op de apparatuur die we gebruiken voor DTV Oss. We hebben verder een engineer uit de regio Oss ter plaatste laten controlleren en ook een tijd laten monitoren tijdens uitzendingen van DTV.

Er zijn geen problemen waargenomen die duiden op problemen met onze apparatuur.

-Heb je deze lipsync problemen nu nog?
-Zo ja, tijdens alle uitzendingen of enkele uitzendingen (zo ja welke uitzendingen en tijdstip uitzending)?
-Zie je deze problemen op de analoge versie van DTV ook?

Merk je naast lipsync problemen ook eventueel andere problemen zoals blocking of freezes?


Hoop dat je antwoord kunt geven op deze vragen helpt ons ook bij het onderzoeken van de evetuele problemen. Alvast bedankt voor je medewerking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan