• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

D-link dir-825

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vibravis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vibravis

Beste mensen,

Vandaag een nieuwe router aangeschaft omdat mijn oude het had begeven.
De dir-825 leek me een mooie en Deze heb ik dan ook aangeschaft.
Maar nu begint de ellende. Het installeren ging redelijk maar nu heb ik een snelheid bedraad van 11 mbit en draadloos 43mbit.
Ik heb het 120mbit pakket. Nu heb ik op internet gelezen dat er nieuwe firmware 2.02eu voor te krijgen is maar alle links daar naar toe zijn dood.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Want anders gaat ie morgen hop de doos weer in en terug naar de winkel.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3
 

Mijn dank is groot. Heb je deze router ook in gebruik?
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3
 
Ja, klopt, ik heb deze router ook in gebruik, en had hetzelfde probleem wat jij nu hebt/had. De originele (verouderde) firmware die er bij mij op stond kon niet helemaal goed overweg met het utp protocol van het modem. ik heb toen ook (voor toen) de nieuwste firmware er op gezet, en het probleem was meteen weg, de router gaat vanaf toen als een speer.
 
Ja, klopt, ik heb deze router ook in gebruik, en had hetzelfde probleem wat jij nu hebt/had. De originele (verouderde) firmware die er bij mij op stond kon niet helemaal goed overweg met het utp protocol van het modem. ik heb toen ook (voor toen) de nieuwste firmware er op gezet, en het probleem was meteen weg, de router gaat vanaf toen als een speer.

Kijk, dat geeft de burger moed. Ik ga het vanavond proberen en hopelijk kan ik hier dan een net zo mooi verhaal neerzetten als jij ;)
Bedankt voor de hulp!
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3
 
Ik heb de router geupdate naar 2,04eu en draait als een trein. De wan poort gewoon op auto en ik haal nu bekabeld 119,6mbit.
Of de router nu stabiel is durf ik nog niet te zeggen maar tot nu toe niets dan lof.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3
 
Even een update:

Router draait nu bijna 6 dagen op de nieuwe firmware en is erg stabiel. Snelheid blijft prima in orde en alle opties die voorheen uitgezet waren staan nu weer aan. Niets dan lof momenteel.
 
Beste mensen,

Vandaag een nieuwe router aangeschaft omdat mijn oude het had begeven.
De dir-825 leek me een mooie en Deze heb ik dan ook aangeschaft.
Maar nu begint de ellende. Het installeren ging redelijk maar nu heb ik een snelheid bedraad van 11 mbit en draadloos 43mbit.
Ik heb het 120mbit pakket. Nu heb ik op internet gelezen dat er nieuwe firmware 2.02eu voor te krijgen is maar alle links daar naar toe zijn dood.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Want anders gaat ie morgen hop de doos weer in en terug naar de winkel.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3

Hoi je hebt toch geen link nodig, ga in je Dir-825 naar TOOLS klik links op Firmware en klik dan rechts op Check Now en je kunt zien of er een nieuwe is en meteen downloaden.
Is nu versie 02.05EU.
Suc6 ermee.
 
Hoi je hebt toch geen link nodig, ga in je Dir-825 naar TOOLS klik links op Firmware en klik dan rechts op Check Now en je kunt zien of er een nieuwe is en meteen downloaden.
Is nu versie 02.05EU.
Suc6 ermee.

Zoals ik in mijn update post al melden draait 2.04 erg stabiel. Dus ik zie niet zo de noodzaak om te updaten. Of zitten er veranderingen in die echt van belang zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan