V
vibravis
Beste mensen,
Vandaag een nieuwe router aangeschaft omdat mijn oude het had begeven.
De dir-825 leek me een mooie en Deze heb ik dan ook aangeschaft.
Maar nu begint de ellende. Het installeren ging redelijk maar nu heb ik een snelheid bedraad van 11 mbit en draadloos 43mbit.
Ik heb het 120mbit pakket. Nu heb ik op internet gelezen dat er nieuwe firmware 2.02eu voor te krijgen is maar alle links daar naar toe zijn dood.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Want anders gaat ie morgen hop de doos weer in en terug naar de winkel.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3
Vandaag een nieuwe router aangeschaft omdat mijn oude het had begeven.
De dir-825 leek me een mooie en Deze heb ik dan ook aangeschaft.
Maar nu begint de ellende. Het installeren ging redelijk maar nu heb ik een snelheid bedraad van 11 mbit en draadloos 43mbit.
Ik heb het 120mbit pakket. Nu heb ik op internet gelezen dat er nieuwe firmware 2.02eu voor te krijgen is maar alle links daar naar toe zijn dood.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Want anders gaat ie morgen hop de doos weer in en terug naar de winkel.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9A405 Safari/7534.48.3


