• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CTU-02 icm interactieve televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Beeky

Hallo,

ik heb sindskort de Interactieve HD recorder van Ziggo (Cisco).
Het probleem is, dat interactieve televisie het niet doet, het retoursignaal lampje (bliksempjes) knipperen.

Ik heb in de meterkast nog een oude CTU-02. In de woonkamer is een TRAS 1000/B eengats aansluiting en ik heb de verterker (FRA-752NKK) tussen de CTU-02 (RTV uitgang). Of moet alles op 'data' uitgang van de CTU-02?

Wat doe ik fout? Moet de CTU-02 worden vervangen door ook een TRAS 1000/B?

Signaalsterkte is overigens goed volgens mij. > 85% en 100% kwaliteit.

Groet,
Beeky
 
Die CTU-02 moet er gewoon helemaal tussenuit. Modem aan de eerste (0dB) uitgang van de versterker en dan zou alles moeten werken.
 
Beste Zapp!

Bedankt voor je reactie.:thankyou: ik heb het aan de praat!
De CTU-2 eruit. De TRAS1000/B aansluiten op hoofdaansluiting en dan de versterker ertussen.

Groet,
Beeky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan