B
Beeky
Hallo,
ik heb sindskort de Interactieve HD recorder van Ziggo (Cisco).
Het probleem is, dat interactieve televisie het niet doet, het retoursignaal lampje (bliksempjes) knipperen.
Ik heb in de meterkast nog een oude CTU-02. In de woonkamer is een TRAS 1000/B eengats aansluiting en ik heb de verterker (FRA-752NKK) tussen de CTU-02 (RTV uitgang). Of moet alles op 'data' uitgang van de CTU-02?
Wat doe ik fout? Moet de CTU-02 worden vervangen door ook een TRAS 1000/B?
Signaalsterkte is overigens goed volgens mij. > 85% en 100% kwaliteit.
Groet,
Beeky
ik heb sindskort de Interactieve HD recorder van Ziggo (Cisco).
Het probleem is, dat interactieve televisie het niet doet, het retoursignaal lampje (bliksempjes) knipperen.
Ik heb in de meterkast nog een oude CTU-02. In de woonkamer is een TRAS 1000/B eengats aansluiting en ik heb de verterker (FRA-752NKK) tussen de CTU-02 (RTV uitgang). Of moet alles op 'data' uitgang van de CTU-02?
Wat doe ik fout? Moet de CTU-02 worden vervangen door ook een TRAS 1000/B?
Signaalsterkte is overigens goed volgens mij. > 85% en 100% kwaliteit.
Groet,
Beeky