B
bobkool
Wij hebben op 15-9 UPC verlaten en krijgen sinds die tijd nog geld van UPC. Klantnr = 580353
1 x 45,00 euro borg (keurig terug gestuurd met TNT bewijs)
1 x 38,02 euro restitutie
We hebben mails gestuurd en gebeld, klachten ingediend, maar het mag allemaal niet baten, het is letterlijk trekken aan een dood paard. HOE krijg en wij ons geld terug van dit f^%$#^&G bedrijf? Moeten we ergens naar binnen rijden of zo??
Het is echt vreselijk als je als ex-klant zo wordt behandeld (was overigens ook toen we nog klant waren, maar dat terzijde)
We zij het echt zat !!!!!!!

1 x 45,00 euro borg (keurig terug gestuurd met TNT bewijs)
1 x 38,02 euro restitutie
We hebben mails gestuurd en gebeld, klachten ingediend, maar het mag allemaal niet baten, het is letterlijk trekken aan een dood paard. HOE krijg en wij ons geld terug van dit f^%$#^&G bedrijf? Moeten we ergens naar binnen rijden of zo??
Het is echt vreselijk als je als ex-klant zo wordt behandeld (was overigens ook toen we nog klant waren, maar dat terzijde)
We zij het echt zat !!!!!!!
