• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

creditnota en borg nog steeds niet terug !!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bobkool
  • Startdatum Startdatum
B

bobkool

Wij hebben op 15-9 UPC verlaten en krijgen sinds die tijd nog geld van UPC. Klantnr = 580353

1 x 45,00 euro borg (keurig terug gestuurd met TNT bewijs)
1 x 38,02 euro restitutie

We hebben mails gestuurd en gebeld, klachten ingediend, maar het mag allemaal niet baten, het is letterlijk trekken aan een dood paard. HOE krijg en wij ons geld terug van dit f^%$#^&G bedrijf? Moeten we ergens naar binnen rijden of zo??
Het is echt vreselijk als je als ex-klant zo wordt behandeld (was overigens ook toen we nog klant waren, maar dat terzijde)

We zij het echt zat !!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
 
Beste Bobkool,

Dat is inderdaad erg vervelend !
Probeer eens een pm te sturen naar Wassily-UPC op dit forum, hij kan jou uitstekend verder helpen en kan zorgen dat jij alles gewoon in 1x terugkrijgt.
 
Terug
Bovenaan