Ik bemerk dat na opzeggingen van een product zoals extra mediabox of volop bellen, je na de opegging eerst nog een maand aangeslagen wordt voor dit product en dat e verrekenin pas een maand later is. Het zou toch eenvoudig moeten zijn om dit anders in te regelen.
Zo ook nu de ten onrechte activatiekosten voor de productomzetting van AIE extra naar Connect MAX. Ik kreeg de activatiekosten bevestigd in de brief waarop ik gereageerd heb begin juni. Nu bij de rekening van eind juni staat de activatikosten dus op de factuur en de credittering van deze kosten op 29-6-2016 ingeboekt zodat ze pas over een maand verrkend worden.
Dat riekt naar administartieve manupulatie om zodoende het gld zo lang mogelijk vast te houden. Hierdoor moet de klant langer op geld wachten en heeft Ziggo over al zijn abonnee's etra cashflow op zijn vermogen dus extra rente.
Reden voor mij voor een klacht.
Zo ook nu de ten onrechte activatiekosten voor de productomzetting van AIE extra naar Connect MAX. Ik kreeg de activatiekosten bevestigd in de brief waarop ik gereageerd heb begin juni. Nu bij de rekening van eind juni staat de activatikosten dus op de factuur en de credittering van deze kosten op 29-6-2016 ingeboekt zodat ze pas over een maand verrkend worden.
Dat riekt naar administartieve manupulatie om zodoende het gld zo lang mogelijk vast te houden. Hierdoor moet de klant langer op geld wachten en heeft Ziggo over al zijn abonnee's etra cashflow op zijn vermogen dus extra rente.
Reden voor mij voor een klacht.
