• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Creatieve oplossing Ziggo bij probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Schuiling

Mijn zusje heeft al geruime tijd er last van dat er een zeer hinderlijke soort ruis en storing op haar telefoonlijn zit.

Ik dacht zelf in het begin dat het wel aan haar telefoon zou liggen en riep steeds dat ze eens een andere telefoon moest kopen, totdat ze tegen me zei dat ze dat had gedaan inmiddels. Oh dan lijkt het niet aan de telefoon te liggen.:oops:

Inmiddels heeft ze een aantal keren contact gehad met Ziggo en bij de laatste keer had ze zoiets van of het wordt opgelost of ik ga wel naar de KPN ofzo.

Nu heeft Ziggo haar het volgende aangeboden: Ze krijgt een compleet nieuw alles in 1 pakket met een gratis HD interactieve decoder, nieuw modem alles erop en eraan(als zijnde nieuwe klant):!:. Alleen ze krijgt nu dus wel een nieuw telefoonnummer en nieuwe e-mail (maar dat maakt haar niet echt uit).

Ik was wel verbaasd toen ze me deze oplossing vertelde. Persoonlijk was ik nooit akkoord gegaan met een ander telefoonnummer (daarvoor is hij te gemakkelijk). Maar fijn dat er wellicht een oplossing is.

Als het pakketje binnen is ga ik het volgens het boekje wel aansluiten bij haar.

Ik vraag me alleen af of een ander modem wellicht het probleem heeft opgelost.

Zelf is bij mij ooit problemen met de internetverbinding opgelost door een ander modem. Dit na enig twitter contact met de webcare van Ziggo.
 
Ik ben wel erg benieuwd of dit het probleem van je zusje oplost. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen :)
 
Aparte oplossing. Ik had een paar maanden terug een storing met de telefonie en dat was (snel) verholpen met het plaatsen van een nieuwe modem/router.
Ik zie dat je zus ook een ander modem krijgt, dus lijkt me sterk als het probleem blijft.
 
Wanneer het geinstalleerd is zal ik zeker laten weten hoe het is:)
 
Heel herkenbaar. Had vorige jaar ook last van. Modem vervangen en probleem was opgelost.

Nu zijn in korte tijd 2x in ons dorp werkzaamheden geweest door Ziggo (via email bericht gekregen) en sinds de laatste werkzaamheden is het hier ook weer een ramp. Een hoop ruis en zeer slechte verbinding. Tijdens het gesprek verwijderd en soms ineens voor een paar minuten en komt dan weer terug.

Aan de telefoon ligt het niet, dit heb ik al meerdere keren getest. Andere telefoon en zelf nog een met een draadje en direct op hem modem.

Vandaag modem gereset (via knopje achterop) want de persoon was nu bijna niet meer te horen en nu is het weer even verdwenen en hoop dat dit zo blijft. Maar het zal waarschijnlijk net als de vorige weer ongetwijfeld weer terugkomen en dan kan ik voor de zoveelste keer moeten gaan bellen :evil: en de helpdesk weer moeten overtuigen van dit probleem. Altijd als je gaat bellen is de storing ineens een stuk minder of horen zij de ruis niet en kunnen ze niets vinden.
 
Mijn ervaring met dit fenomeen, achter de wand aansluiting komt de groene kabel binnen en wordt daar op gemonteerd.
Als dat al langer zit, kan het schroefje los gaan.
Dan kun je dit krijgen.

Ik heb toen gewoon de aansluiting opnieuw gedaan en werkt sindsdien probleemloos.
Kan een mogelijke stoorzender zijn.
 
Nou het gehele nieuwe pakket is aangesloten en het nieuwe nummer is geactiveerd. En de lijn is kraakhelder :applause:

En als bonus hebben ze ook toegang tot interactieve TV erbij.

Nu moet ze nog even bellen op de tv pakketten goed op de smartcard te laten zetten is wel aangevraagd maar werkt nog niet.

Toch fijn dat er uiteindelijk een oplossing is gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan