Schuiling
Forum Gebruiker
- Berichten
- 80
Mijn zusje heeft al geruime tijd er last van dat er een zeer hinderlijke soort ruis en storing op haar telefoonlijn zit.
Ik dacht zelf in het begin dat het wel aan haar telefoon zou liggen en riep steeds dat ze eens een andere telefoon moest kopen, totdat ze tegen me zei dat ze dat had gedaan inmiddels. Oh dan lijkt het niet aan de telefoon te liggen.
ops:
Inmiddels heeft ze een aantal keren contact gehad met Ziggo en bij de laatste keer had ze zoiets van of het wordt opgelost of ik ga wel naar de KPN ofzo.
Nu heeft Ziggo haar het volgende aangeboden: Ze krijgt een compleet nieuw alles in 1 pakket met een gratis HD interactieve decoder, nieuw modem alles erop en eraan(als zijnde nieuwe klant):!:. Alleen ze krijgt nu dus wel een nieuw telefoonnummer en nieuwe e-mail (maar dat maakt haar niet echt uit).
Ik was wel verbaasd toen ze me deze oplossing vertelde. Persoonlijk was ik nooit akkoord gegaan met een ander telefoonnummer (daarvoor is hij te gemakkelijk). Maar fijn dat er wellicht een oplossing is.
Als het pakketje binnen is ga ik het volgens het boekje wel aansluiten bij haar.
Ik vraag me alleen af of een ander modem wellicht het probleem heeft opgelost.
Zelf is bij mij ooit problemen met de internetverbinding opgelost door een ander modem. Dit na enig twitter contact met de webcare van Ziggo.
Ik dacht zelf in het begin dat het wel aan haar telefoon zou liggen en riep steeds dat ze eens een andere telefoon moest kopen, totdat ze tegen me zei dat ze dat had gedaan inmiddels. Oh dan lijkt het niet aan de telefoon te liggen.

Inmiddels heeft ze een aantal keren contact gehad met Ziggo en bij de laatste keer had ze zoiets van of het wordt opgelost of ik ga wel naar de KPN ofzo.
Nu heeft Ziggo haar het volgende aangeboden: Ze krijgt een compleet nieuw alles in 1 pakket met een gratis HD interactieve decoder, nieuw modem alles erop en eraan(als zijnde nieuwe klant):!:. Alleen ze krijgt nu dus wel een nieuw telefoonnummer en nieuwe e-mail (maar dat maakt haar niet echt uit).
Ik was wel verbaasd toen ze me deze oplossing vertelde. Persoonlijk was ik nooit akkoord gegaan met een ander telefoonnummer (daarvoor is hij te gemakkelijk). Maar fijn dat er wellicht een oplossing is.
Als het pakketje binnen is ga ik het volgens het boekje wel aansluiten bij haar.
Ik vraag me alleen af of een ander modem wellicht het probleem heeft opgelost.
Zelf is bij mij ooit problemen met de internetverbinding opgelost door een ander modem. Dit na enig twitter contact met de webcare van Ziggo.