Johnny54
Moderator
- Berichten
- 19.226
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Ik kreeg zojuist een brief van UPC dat ik de zogenaamde Combivisie-compensatie niet ontvang.
Wat blijkt.
Bij de overname van de kabelnetten van Combivisie door UPC is de afspaak gemaakt dat de klanten recht hebben op een korting op het standaard tarief van het radio en televisiepakket.
Die korting bedraagt € 2,00 (incl. BTW) per maand in 2005 en € 1,50 (incl. BTW) per maand in 2006.
Nu wordt door UPC met terugwerkende kracht de korting over 2005 en de eerste 3 maanden van 2006 gecrediteerd op de eerst volgende factuur.
De rest van 2006 wordt het per maand gecrediteerd op de komende facturen.
----------------
Ik had het een en ander eigenlijk niet eens in de gaten, maar na ontvangst van deze brief, realiseer ik mij dat ik een tijdje terug in een lokaal weekblaadje hierover gelezen had en dat er contact met UPC opgenomen zou worden.
Als er geen contact was opgenomen, was het waarschijnlijk nooit gecorrigeerd.
Zoiets vergeten ze, maar als UPC van ons geld tegoed heeft weten ze het snel genoeg.
Hoe is het mogelijk dat ze zo'n belangrijke afspraak (heel Combivisie gebied), die tienduizenden, misschien zelfs honderdduizenden huishoudens betreft niet goed word nagekomen?
UPC heeft het in de brief over "een aantal klanten in uw gemeente".
Ik vraag mij dan af hoe het mogelijk is om het bij sommige wel goed te doen en bij andere niet.
Ieder simpel boekhoudprogramma kan op woonplaats sorteren en die correctie in de factuur zetten.
Vreemd
Wat blijkt.
Bij de overname van de kabelnetten van Combivisie door UPC is de afspaak gemaakt dat de klanten recht hebben op een korting op het standaard tarief van het radio en televisiepakket.
Die korting bedraagt € 2,00 (incl. BTW) per maand in 2005 en € 1,50 (incl. BTW) per maand in 2006.
Nu wordt door UPC met terugwerkende kracht de korting over 2005 en de eerste 3 maanden van 2006 gecrediteerd op de eerst volgende factuur.
De rest van 2006 wordt het per maand gecrediteerd op de komende facturen.
----------------
Ik had het een en ander eigenlijk niet eens in de gaten, maar na ontvangst van deze brief, realiseer ik mij dat ik een tijdje terug in een lokaal weekblaadje hierover gelezen had en dat er contact met UPC opgenomen zou worden.
Als er geen contact was opgenomen, was het waarschijnlijk nooit gecorrigeerd.
Zoiets vergeten ze, maar als UPC van ons geld tegoed heeft weten ze het snel genoeg.
Hoe is het mogelijk dat ze zo'n belangrijke afspraak (heel Combivisie gebied), die tienduizenden, misschien zelfs honderdduizenden huishoudens betreft niet goed word nagekomen?
UPC heeft het in de brief over "een aantal klanten in uw gemeente".
Ik vraag mij dan af hoe het mogelijk is om het bij sommige wel goed te doen en bij andere niet.
Ieder simpel boekhoudprogramma kan op woonplaats sorteren en die correctie in de factuur zetten.
Vreemd
