R
rjmmaas
Wegens aanhoudende problemen met mijn Cisco, gebeld met de klantenservice.
Ze deden mij een aanbod, contract vernieuwen met 1 jaar en dan kost
de interactieve hd recorder 49 euro.
Vandaag de bevestigingsbrief gehad.
Staat bij de actievoorwaarden: Als u uw alles-in-1 opzegt, dan vragen wij u om de recorder terug te sturen.
Net gebeld blijkt dit te betekenen. Dat als je het pakket opzegt en je de recorder nog geen 2 jaar hebt deze eigendom blijft van Ziggo.
Waar betaal je dan 49 euro voor
Ze deden mij een aanbod, contract vernieuwen met 1 jaar en dan kost
de interactieve hd recorder 49 euro.
Vandaag de bevestigingsbrief gehad.
Staat bij de actievoorwaarden: Als u uw alles-in-1 opzegt, dan vragen wij u om de recorder terug te sturen.
Net gebeld blijkt dit te betekenen. Dat als je het pakket opzegt en je de recorder nog geen 2 jaar hebt deze eigendom blijft van Ziggo.
Waar betaal je dan 49 euro voor