R
rocksz
ik heb al upc internet sinds de tijden van a2000 alleen nu heb ik geen idee meer wanneer tegenwoordig mijn contractperiode afloopt, omdat ik door de papieren het bos niet meer zie.
nu is mijn vraag, kan ik de maand van mijn eerste (online) factuur (nov 2007) als begin van mijn contractperiode zien?
nu is mijn vraag, kan ik de maand van mijn eerste (online) factuur (nov 2007) als begin van mijn contractperiode zien?