21.1 UPC kan - onverminderd de overige haar toekomende rechten - de levering van de chello Service geheel of gedeeltelijk opschorten of onmiddellijk beëindigen zonder dat daaruit enige aansprakelijkheid of schadeplichtigheid voortvloeit:
• indien de Klant handelt in strijd met deze Algemene Voorwaarden of op enige andere wijze enige verplichting jegens UPC niet, niet geheel of niet tijdig nakomt, tenzij de ernst van de niet-nakoming ontbinding niet rechtvaardigt;
• in geval van een verzoek op grond van de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen, (voorlopige) surseance van betaling, (aanvraag van) faillissement of onder curatelestelling van de Klant of indien onder de Klant executoriaal beslag is gelegd en het beslag niet na dertig (30) dagen is opgeheven; waarbij de Klant verplicht is UPC terstond van de beslaglegging op de hoogte te stellen;
• indien het netwerk, het telecommunicatieverkeer, de computersystemen van UPC of derden hinder ondervinden als gevolg van de wijze waarop de Klant gebruik maakt van de chello Service;
• indien de Klant geen toegang verleent tot de Locatie ten behoeve van controle, onderhoud, reparatie of vervanging;
• INDIEN DE KLANT VERHUIST NAAR EEN PLAATS BUITEN HET VERZORGINGSGEBIED VAN UPC;
• indien de machtiging tot automatische incasso wordt ingetrokken;
• indien bij UPC gerede twijfel bestaat of de Klant na intrekking van de machtiging tot automatische incasso aan zijn betalingsverplichting kan blijven voldoen;
• indien de Klant niet op het eerste verzoek van UPC zekerheid stelt tot nakoming van zijn of haar verplichtingen.
21.2 OPSCHORTING INGEVOLGE HET VORIGE LID LAAT ONVERLET DAT DE KLANT VERPLICHT BLIJFT DE VERGOEDINGEN GENOEMD IN ARTIKEL 3.2 AAN UPC TE VOLDOEN.