• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

contract aanpassen wordt een duur grapje.....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bert
  • Startdatum Startdatum
B

Bert

Ik overweeg om HD tv te nemen en belde dus met UPC vandaag.
Na overleg heb ik maar besloten het **niet** te nemen, als ik HD nam ipv mijn normale DTV zou ik bijna 18 euro (ex) meer gaan betalen per maand als dat ik nu doe. Ze adviseren met HD kost 9 euro per maand meer, er wordt alleen niet bij vermeld dat dit alleen geld als de standaard tarieven.

Ik heb nu een totaal pakket van 45,= (incl) voor DTV+telefoon+60mbit, als ik ipv DTV HD-TV wil dan kan moet ik ineens bijna 65,= gaan betalen.

Ik heb dus maar besloten het niet te doen en als het contract afloopt DTV op te zeggen en een digitale schotel neer te hangen...

Jammer dat het zo moet.
 
Ik denk dat je verkeerd bent voorgelicht. Vlg. mij kan je altijd (binnen je huidige pakket) upgraden naar HDTV voor € 9.

https://www.upc.nl/totaalpakketten/aanbiedingen/

Advies: neem even contact op met een UPC medewerker van het webteam dat op dit forum aktief is, die kunnen je zo vertellen hoe het zit.

https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ik heb dus al 2 verschillende medewerkers van UPC aan de telefoon gehad hierover.
Bij het aanpassen van mijn huidig pakket komt mijn huidige kortings regel te vervallen, dat houd in dat ik dus ga betalen wat de producten **NU** kosten, daarbij komt dan HD tv (+9 euro) en dan kom ik dus 20 euro **duurder** uit als wat ik nu betaal!

UPC rade me dus ook niet aan dit te doen als het me om de prijs ging.
 
Bert zei:
Ik overweeg om HD tv te nemen en belde dus met UPC vandaag.
Na overleg heb ik maar besloten het **niet** te nemen, als ik HD nam ipv mijn normale DTV zou ik bijna 18 euro (ex) meer gaan betalen per maand als dat ik nu doe. Ze adviseren met HD kost 9 euro per maand meer, er wordt alleen niet bij vermeld dat dit alleen geld als de standaard tarieven.

Ik heb nu een totaal pakket van 45,= (incl) voor DTV+telefoon+60mbit, als ik ipv DTV HD-TV wil dan kan moet ik ineens bijna 65,= gaan betalen.

Ik heb dus maar besloten het niet te doen en als het contract afloopt DTV op te zeggen en een digitale schotel neer te hangen...

Jammer dat het zo moet.

Jij hebt nu een pakket van 45 ,- ?
Dan heb jij een zeer voordelig pakket .

Normaal kost 60 Mb 40.50 telefonie minimaal 10 en dtv minimaal 4.50 en dan nog kabel tv erbij .

Dan kom ik minimaal op 67,- euro

Dus jij mag volgens mij al van geluk spreken dat je zon goedkoop pakket hebt :)
 
Ja 45euro in totaal (incl btw), analoge tv zit hier niet bij!

Ze hebben hier vorig jaar overal van die aanbiedingen gedaan wegens komst van glasvezel, je kreeg dit alles voor de prijs van 45 euro dus, hier komt je analoge abonnement wel nog bij.
 
Ik adviseer je om jouw pakket inderdaad zo te laten zo als het is.
Je kunt voor 9,00 euro extra per maand gewoon een extra mediabox HD aanvragen of voor 18,00 een extra mediabox HDDVR.
Is nog altijd goedkoper en dan heb je 2 mediaboxen... ;-)
 
Terug
Bovenaan