B
Bert
Ik overweeg om HD tv te nemen en belde dus met UPC vandaag.
Na overleg heb ik maar besloten het **niet** te nemen, als ik HD nam ipv mijn normale DTV zou ik bijna 18 euro (ex) meer gaan betalen per maand als dat ik nu doe. Ze adviseren met HD kost 9 euro per maand meer, er wordt alleen niet bij vermeld dat dit alleen geld als de standaard tarieven.
Ik heb nu een totaal pakket van 45,= (incl) voor DTV+telefoon+60mbit, als ik ipv DTV HD-TV wil dan kan moet ik ineens bijna 65,= gaan betalen.
Ik heb dus maar besloten het niet te doen en als het contract afloopt DTV op te zeggen en een digitale schotel neer te hangen...
Jammer dat het zo moet.
Na overleg heb ik maar besloten het **niet** te nemen, als ik HD nam ipv mijn normale DTV zou ik bijna 18 euro (ex) meer gaan betalen per maand als dat ik nu doe. Ze adviseren met HD kost 9 euro per maand meer, er wordt alleen niet bij vermeld dat dit alleen geld als de standaard tarieven.
Ik heb nu een totaal pakket van 45,= (incl) voor DTV+telefoon+60mbit, als ik ipv DTV HD-TV wil dan kan moet ik ineens bijna 65,= gaan betalen.
Ik heb dus maar besloten het niet te doen en als het contract afloopt DTV op te zeggen en een digitale schotel neer te hangen...
Jammer dat het zo moet.
