I
itskit
Hallo!
Ik gebruik het laatste jaar alleen mijn webmail, maar sinds ik bij Casema (helaas nu Ziggo) zit, heb ik bijna dagelijks dat er storingen zijn en ik niet bij mijn webmail kan. :evil:
De afgelopen maand heb ik hier iedere keer een storingsformulier over ingevuld in de hoop dat Ziggo er eens wat aan gaat doen, maar helaas dat is te veel gevraagd. Ik krijg alleen maar een automatisch gegenereerd bericht via mijn e-mail (waar ik op dat moment niet in kan!) :cry:
Ik vraag me af of meer mensen hier (zeer regelmatig) last van hebben?
Ik heb er inmiddels zo'n spijt van dat ik overgestapt ben op Casema. Maar ik voel er weinig voor om weer over te moeten stappen met alle gedoe wat er bij komt kijken...
groetjes,
Kit
Ik gebruik het laatste jaar alleen mijn webmail, maar sinds ik bij Casema (helaas nu Ziggo) zit, heb ik bijna dagelijks dat er storingen zijn en ik niet bij mijn webmail kan. :evil:
De afgelopen maand heb ik hier iedere keer een storingsformulier over ingevuld in de hoop dat Ziggo er eens wat aan gaat doen, maar helaas dat is te veel gevraagd. Ik krijg alleen maar een automatisch gegenereerd bericht via mijn e-mail (waar ik op dat moment niet in kan!) :cry:
Ik vraag me af of meer mensen hier (zeer regelmatig) last van hebben?
Ik heb er inmiddels zo'n spijt van dat ik overgestapt ben op Casema. Maar ik voel er weinig voor om weer over te moeten stappen met alle gedoe wat er bij komt kijken...
groetjes,
Kit
Er zijn de afgelopen weken inderdaad veel storingen geweest op de webmail. Iedere storing wordt wel zo snel mogelijk verholpen.
Ik kreeg regelmatig mail niet binnen en de laatste tijd komt ook mail die ik zelf stuur niet aan. Krijg elke keer als ik weer eens bel hierover een ref.nummer en er wordt vervolgens niks aan gedaan. De Technische Dienst belt niet erug als beloofd wordt bijvorobeeld. En de mail blijft hetzelfde. Ik kan er dus niet op vertrouwen. Dat moet wel kunnen met mijn werk. Telkens wordt alleen maar gezegd dat ik de enige ben met dit probleem. Wat dus niet zo is, maar de meeste mensen melden het niet of bij Ziggo zeggen ze maar wat misschien:?: Afgelopen week heb ik 5 dagen geen internet gehad. Ook toen werd gezegd dat er geen storing bekend was en ik 4-5 werkdagen moest wachten. Echter, tientallen mensen rondom ons heen hadden ook geen internet. Geen storing?