Heb regelmatig problemen met het contactformulier van Ziggo.
Klik op verzenden, en dan blijft het dus hangen met het beruchte ronddraaiende "zandlopertje".
Het lijkt er hard op dat Ziggo gewoon niet wil dat mensen op deze wijze contact opnemen. Maar de telefonische dienst is ook hopeloos met keuzemenu's en wachttijden. Enige voordeel is dat het gratis is, maar heb geen zin/tijd een half uur in de wacht te staan.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Ander puntje: het lijkt mij eenvoudig een formulier toe te voegen aan 'mijn ziggo'. Dan hoef je niet al je gegevens telkens opnieuw in te vullen, maar kun je rechtstreeks een formulier verzenden. De suggestie is wel gedaan, nooit wat op gehoord, maar ook niet gerealiseerd (en de suggestie is van een half jaar geleden).
Klik op verzenden, en dan blijft het dus hangen met het beruchte ronddraaiende "zandlopertje".
Het lijkt er hard op dat Ziggo gewoon niet wil dat mensen op deze wijze contact opnemen. Maar de telefonische dienst is ook hopeloos met keuzemenu's en wachttijden. Enige voordeel is dat het gratis is, maar heb geen zin/tijd een half uur in de wacht te staan.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Ander puntje: het lijkt mij eenvoudig een formulier toe te voegen aan 'mijn ziggo'. Dan hoef je niet al je gegevens telkens opnieuw in te vullen, maar kun je rechtstreeks een formulier verzenden. De suggestie is wel gedaan, nooit wat op gehoord, maar ook niet gerealiseerd (en de suggestie is van een half jaar geleden).