Contact webcare team

Status
Niet open voor verdere reacties.

FamMartens

Forum Gebruiker
Berichten
13
Ik heb een tijdje terug kontakt gehad met Jesse van het webcare team.
Hij reageerde toen redelijk snel.

Ik heb van hem nog een toezegging gehad die Ziggo nog nooit heeft ingelost.

Ook andere leden een PM gestuurd maar nooit reaktie op gekregen.

Is het webcare team nog aktief op deze NG ?

John
 

mesa57

Forum Gebruiker
Berichten
5.461
Heel af en toe zie ik er nog eentje.
Ik heb meer succes met contact met webcare via twitter.
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Berichten
12.357
Is het webcare team nog aktief op deze NG ?

Jawel, maar je moet wel een PB sturen aan degene die actief is op het forum, niet alle webcare medewerkers hebben altijd 'dienst'. Je moet even kijken in de actieve gebruikers, of "forumleden die vandaag ingelogd waren". Daar staan vandaag bijvoorbeeld Jelle en Arjen bij:
 

Bijlagen

  • bezoekers.PNG
    bezoekers.PNG
    29,6 KB · Weergaven: 68
Topicstarter
Topicstarter
FamMartens

FamMartens

Forum Gebruiker
Berichten
13
Hoi Cees,

Ik heb de berichten zo'n drie weken terug verzonden.
Ze zullen toch wel eens in de drie weken aktief zijn ?

John


Jawel, maar je moet wel een PB sturen aan degene die actief is op het forum, niet alle webcare medewerkers hebben altijd 'dienst'. Je moet even kijken in de actieve gebruikers, of "forumleden die vandaag ingelogd waren". Daar staan vandaag bijvoorbeeld Jelle en Arjen bij:
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Berichten
4.935
Internet
  1. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Ach, die webcaremedewerkers zijn soms net mensen en missen misschien wel eens wat.
Verstuur het nog eens zou ik zeggen.
 
Topicstarter
Topicstarter
FamMartens

FamMartens

Forum Gebruiker
Berichten
13
Niemand van het webteam nog ingelogd vandaag maar Jelle stuurt het meest posts dus hem maar een PM gestuurd.

Ben benieuwd of ik nu reaktie krijg.

John
 

rst76

Forum Gebruiker
Berichten
2
John,

Heb jij al reactie gehad van Jelle?,
Ook ik ben nl 3 weken aan het wachten op een respons,
(en elke week wel even een pmtje gestuurd)

Misschien is de oorzaak drukte en reorganisatie?
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Berichten
12.357
Je moet wel degene een pb sturen die de huidige dag of dagen actief is. Een bericht van een paar weken oud wordt vermoedelijk niet meer beantwoord als je daar nog niets op gehoord hebt. Maar ik heb vandaag iets nagevraagd bij Ziggo Webteam Huib bijvoorbeeld die de laatste dagen regelmatig in de gebruikerslijst stond en ik had binnen een paar uur een antwoord terug.
 
Topicstarter
Topicstarter
FamMartens

FamMartens

Forum Gebruiker
Berichten
13
Hoi Cees,

Ook na mijn laatste bericht van 12 Aug weer niets gehoord.
Net weer een bericht aan Huib gestuurd.
Ben weer benieuwd of er nu wel een reaktie komt

John
 

mesa57

Forum Gebruiker
Berichten
5.461
Die zie ik ook niet actief staan. Je moet op de hoofdpagina van het forum kijken bij "Actieve gebruikers op dit moment: " en dan de groen gemarkeerde gebruiker kiezen.

Via twitter gaat trouwens veel beter, meestal heb ik na 1-2 uur al een reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan