• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Contact webcare team

  • Onderwerp starter Onderwerp starter FamMartens
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FamMartens

Ik heb een tijdje terug kontakt gehad met Jesse van het webcare team.
Hij reageerde toen redelijk snel.

Ik heb van hem nog een toezegging gehad die Ziggo nog nooit heeft ingelost.

Ook andere leden een PM gestuurd maar nooit reaktie op gekregen.

Is het webcare team nog aktief op deze NG ?

John
 
Heel af en toe zie ik er nog eentje.
Ik heb meer succes met contact met webcare via twitter.
 
Is het webcare team nog aktief op deze NG ?

Jawel, maar je moet wel een PB sturen aan degene die actief is op het forum, niet alle webcare medewerkers hebben altijd 'dienst'. Je moet even kijken in de actieve gebruikers, of "forumleden die vandaag ingelogd waren". Daar staan vandaag bijvoorbeeld Jelle en Arjen bij:
 

Bijlagen

  • bezoekers.PNG
    bezoekers.PNG
    29,6 KB · Weergaven: 77
Hoi Cees,

Ik heb de berichten zo'n drie weken terug verzonden.
Ze zullen toch wel eens in de drie weken aktief zijn ?

John


Jawel, maar je moet wel een PB sturen aan degene die actief is op het forum, niet alle webcare medewerkers hebben altijd 'dienst'. Je moet even kijken in de actieve gebruikers, of "forumleden die vandaag ingelogd waren". Daar staan vandaag bijvoorbeeld Jelle en Arjen bij:
 
Ach, die webcaremedewerkers zijn soms net mensen en missen misschien wel eens wat.
Verstuur het nog eens zou ik zeggen.
 
Niemand van het webteam nog ingelogd vandaag maar Jelle stuurt het meest posts dus hem maar een PM gestuurd.

Ben benieuwd of ik nu reaktie krijg.

John
 
John,

Heb jij al reactie gehad van Jelle?,
Ook ik ben nl 3 weken aan het wachten op een respons,
(en elke week wel even een pmtje gestuurd)

Misschien is de oorzaak drukte en reorganisatie?
 
Je moet wel degene een pb sturen die de huidige dag of dagen actief is. Een bericht van een paar weken oud wordt vermoedelijk niet meer beantwoord als je daar nog niets op gehoord hebt. Maar ik heb vandaag iets nagevraagd bij Ziggo Webteam Huib bijvoorbeeld die de laatste dagen regelmatig in de gebruikerslijst stond en ik had binnen een paar uur een antwoord terug.
 
Hoi Cees,

Ook na mijn laatste bericht van 12 Aug weer niets gehoord.
Net weer een bericht aan Huib gestuurd.
Ben weer benieuwd of er nu wel een reaktie komt

John
 
Die zie ik ook niet actief staan. Je moet op de hoofdpagina van het forum kijken bij "Actieve gebruikers op dit moment: " en dan de groen gemarkeerde gebruiker kiezen.

Via twitter gaat trouwens veel beter, meestal heb ik na 1-2 uur al een reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan