• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Consumenten TV

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hcwarbout
  • Startdatum Startdatum
H

hcwarbout

Zou UPC ook Consumenten TV op kunnen nemen in het DTV aanbod?

Ik vind dit namelijk een goede zender.
Wie vind dat ook??

groetjes,
Hugo
 
Bij Kassa gaan ze na de uitzending 20 minuten door (in de verlenging) op Consumenten Tv en internet.
De digitale zenders van de publieke omroepen zouden allemaal doorgegeven moeten worden. Het wordt toch ook bekostigd uit de belasting.
Essent gaat m.i.v. 16 oktober nog meer digitale zenders van de publieke omroep doorgeven, dat zou bij UPC ook moeten.
 
De kijkcijfers van ned 1, 2,3, vallen tegen.
Waarom willen we dan met z'n allen toch de herhalingskanalen van de omroep?

Persoonlijk kijk ik ook wel naar nederland E (educatie) en Museum tv op internet.
bijna nooit naar Hollanddoc en soms naar /geschiedenis en Cultura.
Sterren.nl hangt er van af (oude show Cats zeer van genoten) en hoe melig ik ben.

Maar als e.a. ten koste gaat van andere zenders wil ik ze er niet bij.
 
zolang inderdaad geen interessante (buitenlandse) zenders sneuvelen vind ik het prima.
beter is wellicht om Uitzendinggemist te gaan krijgen (schijnt in dec. te komen) daar bepaal je zelf wat je wilt terugzien. Scheelt weer een dot aan kanalen die je beter kan vullen met buitenlandse zenders (UK/DE)

Järna zei:
De kijkcijfers van ned 1, 2,3, vallen tegen.
Waarom willen we dan met z'n allen toch de herhalingskanalen van de omroep?

Persoonlijk kijk ik ook wel naar nederland E (educatie) en Museum tv op internet.
bijna nooit naar Hollanddoc en soms naar /geschiedenis en Cultura.
Sterren.nl hangt er van af (oude show Cats zeer van genoten) en hoe melig ik ben.

Maar als e.a. ten koste gaat van andere zenders wil ik ze er niet bij.
 
Terug
Bovenaan