• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Constante uitval van internet..?

  • Onderwerp starter FreekSon
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FreekSon

Hallo Ziggo gebruikers,

Wij hebben sinds een maandje Ziggo alles in 1, en dan het middelste pakket.
In het begin was er niks mis, alles deed het, zowel de wifi connectie als de bedrade connectie. Maar nu na een maand, zit ik ongeveer elke dag te zoeken op internet wat er nou mis is.

Het probleem: De internet verbinding valt continu weg. Het duurt elke keer niet lang maar ongeveer 2 tot 10 secondes. Nu xbox ik nogal veel en hebben we zelfs een utp kabel naar boven gelegd, maar zelfs daar valt het weg. Dit is natuurlijk vreselijk frusterend. Dit geld dus niet alleen voor de xbox maar voor alle met internet verbonden apparaten in huis.

Ik heb al een hoop op internet gezocht maar word er niet heel veel wijzer van. Zelf heb ik iets gevonden over de uitval van t3 & t4? Ook heb ik het modem al ontelbaar keer aan en uitgezet + terug gezet naar de fabriek's instellingen. Niks werkt!

Mocht iemand een idee hebben wat het kan zijn? tips en oplossingen zijn welkom! ik ben er namelijk wel een beetje klaar mee.

Vriendelijke Groet,
Freek.
 
Dat zou normaal gesproken niet mogen. Met wifi is wel vaak een probleem met stoorsignalen, maar bekabeld niet. Als het internet uitvalt, zie je dan of het modem aan het resetten is door naar de lampjes te kijken ?
Zo ja, dan wordt het toch eens tijd om de bekabeling na te kijken, en als die goed is Ziggo te bellen. Ziggo kan op afstand de signaalkwaliteit controleren.
 
hallo,

Als internet wegvalt dat beginnen een paar lampjes snel te knipperen..? Maar aan de bekabeling kan het niet liggen denk ik, aangezien we bij onze vorige provider geen enkel probleem hadden met het wegvallen ervan? De kabels zijn allemaal net nieuw en gekregen bij alle Ziggo apparatuur.
 
Zoals ik al zei, dan wordt het Ziggo bellen. Je kunt ook webcare PM-en op dit forum of via twitter @ziggowebcare.
 
ik ben nieuw op dit form en heb hetzelfde probleem met bedraad internet. hoe werkt het met PM-en van webcare?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan